شکایت علیه شرکت مدیریت منابع آب ایران 44 ساله شد
شکایت علیه شرکت مدیریت منابع آب ایران 44 ساله شد
بر اساس اطلاعات مندرج در صورت مالی شرکت مادر تخصصی مدیریت منابع آب ایران، موضوع دعوی شرکت کنستروکسیون بر ضد یکی از شرکت‌ سهامی آب وبرق خوزستان تحت پرونده بایگانی به شماره 980136 در شعبه 39 دادگاه عمومی مجتمع قضایی شهید صدر تهران در جریان رسیدگی قرار گرفته لیکن تاکنون نتیجه‌ای در این زمینه حاصل نگردیده است.

بر اساس گزارش حسابرس و بازرس قانونی از فعالیت شرکت مادر تخصصی مدیریت منابع آب ایران مشخص شد، تا انتهای سال 97، دعاوی حقوقی به مبلغ 518 میلیاردتومان بر علیه شرکت مادر تخصصی مدیریت منابع آب ایران طرح شده‌است.

به گزارش نبض‌انرژی،

بررسی صورت‌های مالی و گزارش حسابرس مستقل مرتبط با فعالیت شرکت مادر تخصصی مدیریت منابع آب ایران در سال 97 بیانگر آن است که این شرکت به عنوان یک شرکت تمام دولتی درگیر دعاوی حقوقی متعددی شده است.

*دعوی حقوقی 44ساله شرکت مادر تخصصی مدیریت منابع آب ایران

در همین راستا در یکی از قدیمی‌ترین دعاوی حقوقی مطرح شده علیه شرکت مادر تخصصی مدیریت منابع آب ایران، دعوی طرح شده از سوی شرکت کنستروکسیون بر ضد شرکت‌ سهامی آب وبرق خوزستان (شرکت وابسته به شرکت مادر تخصصی مدیریت منابع آب ایران) در رابطه با خلع ید قرارداد شماره 1-11 و متمم آن مورخ سال 1355 در مراجع قضایی بوده که شرکت مزبور بر اساس شاخص تورم بانک مرکزی، تا پایان سال 1393 مبلغ 3.8 میلیارد تومان را مطالبه نموده است.

به گزارش فارس بر اساس اطلاعات مندرج در صورت مالی شرکت مادر تخصصی مدیریت منابع آب ایران، موضوع دعوی شرکت کنستروکسیون بر ضد یکی از شرکت‌ سهامی آب وبرق خوزستان تحت پرونده بایگانی به شماره 980136 در شعبه 39 دادگاه عمومی مجتمع قضایی شهید صدر تهران در جریان رسیدگی قرار گرفته لیکن تاکنون نتیجه‌ای در این زمینه حاصل نگردیده است.

*شرکت آب منطقه‌ای تهران به حکم 5.8 میلیاردی اعتراض کرد

دعاوی حقوقی مرتبط با شرکت‌های وابسته به شرکت مادر تخصصی مدیریت منابع آب ایران به کنسترکسیون منتهی نمی‌شود. در همین ارتباط، با توجه به محکومیت شرکت آب منطقه‌ای تهران (شرکت وابسته به شرکت مادر تخصصی مدیریت منابع آب ایران) در خصوص پلاک ثبتی 239 توسط دادگاه لواسانات به مبلغ 5.83 میلیارد تومان، مراتب اعتراض شرکت آب منطقه‌ای تهران به همراه لایحه دفاعیه مبنی بر اینکه پلاک مذکور کلا در طرح استملاک شرکت قرار نگرفته، به ریاست قوه قضاییه اعلام و ایشان توقف اجرای حکم را به معاون قضایی خود اعلام داشت.

بر همین اساس موضوع به شعبه اول اجرای احکام دادگاه عمومی حقوقی ارجاع و پرونده به مرجع تجدید نظر برابر دستور ریاست قوه قضاییه تحت رسیدگی خاص قرار دارد.

موارد مرتبط با دعاوی حقوقی به طور کل مبلغ 518 میلیارد تومان است که تا انتهای سال 97 بر علیه شرکت مادر تخصصی مدیریت منابع آب ایران طرح شده‌اند.