پایگاه بسیج رهروان ولایت شرکت بهره‌برداری نفت و گاز غرب به مناسبت هفته بسیج، فعالیت‌های خود را در مسیر رفع محرومیت، عمران و آبادانی مناطق مجاور این شرکت تشریح کرد. به گزارش نبض‌انرژی، به نقل از شرکت نفت مناطق مرکزی ایران، عبدالمحمد امینی‌اصل، فرمانده پایگاه بسیج رهروان ولایت شرکت بهره‌برداری نفت و گاز غرب در […]

تلاش بسیج نفت و گاز غرب در مسیر آبادانی و محرومیت‌زدایی

پایگاه بسیج رهروان ولایت شرکت بهره‌برداری نفت و گاز غرب به مناسبت هفته بسیج، فعالیت‌های خود را در مسیر رفع محرومیت، عمران و آبادانی مناطق مجاور این شرکت تشریح کرد.

به گزارش نبض‌انرژی،

به نقل از شرکت نفت مناطق مرکزی ایران، عبدالمحمد امینی‌اصل، فرمانده پایگاه بسیج رهروان ولایت شرکت بهره‌برداری نفت و گاز غرب در این باره به اقداماتی از جمله همکاری بسیجیان شرکت در طرح انتقال خون، محرومیت‌زدایی، عمران و آبادانی مناطق عملیاتی و همیاری و کمک به مردم در حوادث طبیعی مانند سیل و زلزله در غرب کشور اشاره کرد و افزود: با وقوع سیل در غرب کشور، بسیجیان این شرکت در همان ساعات اولیه اقدام به امدادرسانی در این مناطق کردند و با توزیع کمک‌های موادغذایی و بهداشتی به یاری سیل‌زدگان شتافتند و با تداوم آن هم‌زمان ضمن فراخوان ادوات سبک و سنگین راهسازی از مناطق عملیاتی به نقاط بحران‌زده اقدام به بازگشایی مسیرها و امدادرسانی به سیل‌زدگان کردند.

وی گفت: این پایگاه در راستای عمل به فرمایشات مقام معظم رهبری (مدظله) درباره رزمایش همدلی و کمک‌های مؤمنانه و یاری‌رسانی به افراد کم‌درآمد در دو نوبت اقدام به توزیع این کمک‌ها در ماه رمضان و ماه صفر در ستاد و مناطق عملیاتی کرد.

فرمانده پایگاه بسیج رهروان ولایت شرکت بهره‌برداری نفت و گاز غرب ادامه داد: بسیجیان شرکت بهره‌برداری نفت و گاز غرب همچنین با شیوع ویروس کرونا در ستاد و مناطق عملیاتی نیز همراه و همسو با بسیجیان شرکت نفت مناطق مرکزی ایران وارد عمل شدند و اقدام‌هایی نظیر تهیه بسته‌های معیشتی، توزیع ماسک و مواد ضدعفونی‌کننده، برپایی ایستگاه‌های تب‌سنجی و اکسیمتری، ضدعفونی معابر و خیابان‌ها و همکاری و کمک به شبکه بهداشت و درمان شهرستان‌های اطراف مناطق عملیاتی انجام دادند.

امینی‌اصل با اشاره به تعداد زیرمجموعه و نفرات این پایگاه افزود: پایگاه مقاومت بسیج رهروان ولایت دارای سه زیرمجموعه در مناطق عملیاتی شامل پایگاه نفت‌شهر تحت عنوان پایگاه شهدای نفت‌شهر، پایگاه تنگ‌بیجار تحت عنوان پایگاه شهید کشوری و پایگاه چشمه‌خوش/ دهلران/ سرکان تحت عنوان پایگاه شهدای فکه است. در مجموع تعداد ۹۹۱ نفر در پایگاه بسیج رهروان ولایت عضویت دارند. از این تعداد ۲۴۸ نفر در ستاد کرمانشاه عضوند که ۳۹ نفر از آنها خواهران بسیجی پایگاه هستند، همچنین در منطقه عملیاتی نفت‌شهر تعداد ۲۲۰ نفر، در منطقه عملیاتی تنگ بیجار ۲۰۳ نفر و در منطقه عملیاتی چشمه خوش/ دهلران/ سرکان نیز ۳۲۰ نفر عضو بسیج هستند.