به گزارش نبض‌انرژی اسطوره گاف و سوتی در فوتبال ایران سال‌هاست به سوهان اعصاب هواداران فوتبال تبدیل شده است. سال هاست که از جواد خیابانی فقط یک اسم و یک سایه مانده! سال هاست که وقتی گفته می‌شود گزارشگر فلان بازی خیابانی است، اغلب مردم یک واکنش دارند ؛ “اه” اقای خیابانی! آخرین باری که […]

به گزارش نبض‌انرژی

اسطوره گاف و سوتی در فوتبال ایران سال‌هاست به سوهان اعصاب هواداران فوتبال تبدیل شده است.

سال هاست که از جواد خیابانی فقط یک اسم و یک سایه مانده! سال هاست که وقتی گفته می‌شود گزارشگر فلان بازی خیابانی است، اغلب مردم یک واکنش دارند ؛ “اه”

اقای خیابانی! آخرین باری که یک گزارش بی‌نقص و استاندارد و بدون گاف انجام دادی را یادت هست؟ چرا همه در کار پیشرفت می کنند یا بهروز می شوند اما شما همچنان به پسرفت و عقب ماندن اصرار داری؟

آقا جواد شما سال هاست که نان گزارش بازی معروف ایران و استرالیا را می‌خوری اما در پخش زنده بازی پرسپولیس و صنعت نفت در مورد آن بازی تاریخی، اشتباه تاریخی می‌کنی! جایی که در خلال گزارش بازی دیشب گفتید: امروز اول آذر و سالگرد بازی ایران و استرالیا در تهران است که یک – یک شد. بازی که هری کیول و خداداد گل زدند.

بعد که دوربین کریم باقری را نشان داد، خیابانی با اشاره دوباره به اول آذر و بازی ایران و استرالیا گفت که کریم باقری ستاره آن بازی بود!!

لابد در توجیه کمبود اطلاعات و خطای واضح تان خواهی گفت: منظور مجموع دو بازی بوده یا هر توجیه و بهانه دیگری که از شما سابقه و سراغ داریم. نکته اینجاست که باقری به خاطر محرومیت اصلا در بازی رفت ایران و استرالیا حضور نداشت اما اقا جواد برای اینکه چیزی گفته باشد که با تصویر سازگار شود، تاریخ را به سادگی و با بی‌دقتی محض جعل می کند!

اشتباه می‌کند چون قرار نیست برای گاف هایش به جایی جواب بدهد یا چیزی را در جایگاهش از دست بدهد.

آقای خیابانی! شما هنوز در سطح بیست و دو سال پیش سیر میکنی و در حرفه ات هیچ پیشرفتی نکردی فقط به این دلیل که در این نسل پیشتازی و بزرگ همه محسوب می‌شوی. بقیه اما موظف اند که با رقبا بجنگند و پیشرفت کنند.

شما حتی زحمت همان گوگل سرچ سرهنگ علیفر را هم به وجود مبارک نمی‌دهید وجود دارد و یا روزنامه ای که پیمان یوسفی دستش می‌گیرد را هم نمی‌خری. بعید است قبل از هر بازی که قرار است گزارش کنید، نیمساعت صرف مطالعه و جمع آوری اطلاعات کنید و در میانه گزارش هر چه به ذهن برسد، مستقیم روی آنتن پخش می کنید و شما و روسای پرادعای‌تان هیچ احترامی برای مخاطب دانای امروز قائل نیستید.

در دنیای شما هنوز جام باشگاه های آسیا درحال برگزاری است و خبری از لیگ قهرمانان آسیا نیست. هنوز عموم مردم بی‌سواد هستند و شما میتوانی هر اطلاعات دروغ و ناقصی را به خورد آنها بدهید.

آقای خیابانی دوره خطا و گاف روی آنتن زنده دادن گذشته و فضای مجازی شما را سوژه و دستاویز خنده و مضحکه کرده است. به این اعتراضات مدرن، نخند و آنها را پشت گوش نینداز.

اقای خیابانی دوران گریه کردن روی آنتن زنده و پاچه‌خواری و پول درآوردن تمام شده، بهتر است برای گذران زندگی فکر دیگری بکنید و دست از سر کچل مردمی که به شنیدن گزارش های پرعیب‌تان محکوم هستند، بردارید. مگر خودتان کنار بکشید چرا که عزم اصلاح و احترام به مخاطب نزد روسای تان دیده نمی‌شود.

از گزارش خداحافظی کنید و جا را به جوان ترها بدهید. مطمئن باشید چهره تان در طول سالها انحصار در قاب شبکه سه، آنقدر معروف شده که با اجرای مراسم و برنامه‌های سازمانی و خصوصی، هفت پشت‌تان هم تامین خواهد بود.