به گزارش نبض‌انرژی، سرهنگ احمد شیرانی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره وضعیت جوی جاده‌های کشور گفت: برابر آخرین گزارش‌های دریافتی در حال حاضر شاهد بارش برف و باران در برخی از محورهای استان‌های اردبیل، اصفهان، البرز، تهران، قزوین، مازندران، خراسان رضوی، مرکزی، همدان و کردستان هستیم. وی ادامه داد: در برخی از محورهای استان‌های آذربایجان […]

به گزارش نبض‌انرژی،

سرهنگ احمد شیرانی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره وضعیت جوی جاده‌های کشور گفت: برابر آخرین گزارش‌های دریافتی در حال حاضر شاهد بارش برف و باران در برخی از محورهای استان‌های اردبیل، اصفهان، البرز، تهران، قزوین، مازندران، خراسان رضوی، مرکزی، همدان و کردستان هستیم.

وی ادامه داد: در برخی از محورهای استان‌های آذربایجان غربی، خراسان شمالی، زنجان، سمنان، فارس، قم، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، گلستان، گیلان و یزد نیز بارش باران گزارش شده است.

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا با بیان اینکه برای تردد در محورهای کوهستانی و برف گیر کشور همراه داشتن زنجیر چرخ الزامی است، گفت: همچنین رانندگان باید توجه داشته باشند که در محورهای دارای بارندگی حتما سرعت مطمئنه و فاصله طولی مناسب را رعایت کنند.

شیرانی درباره وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور نیز گفت: گزارش‌ها حاکی از تردد روان در تمامی جاده ها و محورهای مواصلاتی کشور است.

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا همچنین از ریزش کوه در محدوده انارک در محور چالوس خبر داد و گفت: این حادثه منجر به انسداد موقت این مسیر در ساعت ۱:۳۰ بامداد امروز شده که با تلاش عوامل پلیس راه و راهداری این محور در ساعت ۶:۳۰ صبح امروز دوباره بازگشایی شد.