یوسف رضا پور با اشاره به اینکه بارش‌های تهران از شب گذشته شروع شده و تا دوشنبه ادامه دارد افزود: مردم در این ایام از اتراق کنار رودخانه‌های اصلی تهران از جمله رودخانه کن، کرج و جاجرود خودداری کنند. به گزارش نبض انرژی ، وی با بیان اینکه در این چند روز احتمال بارش تا […]

یوسف رضا پور با اشاره به اینکه بارش‌های تهران از شب گذشته شروع شده و تا دوشنبه ادامه دارد افزود: مردم در این ایام از اتراق کنار رودخانه‌های اصلی تهران از جمله رودخانه کن، کرج و جاجرود خودداری کنند.

به گزارش نبض انرژی ،

وی با بیان اینکه در این چند روز احتمال بارش تا 45 میلی متر در تهران وجوددارد گفت: این حجم از بارش پیش بینی شده، احتمال بروز سیلاب را در رودخانه‌های تهران بسیار افزایش می‌دهد و بی توجهی به هشدار‌های داده شده، خطرات و خسارات جانی و مالی جبران ناپذیری را به دنبال خواهد داشت.

سرپرست شرکت آب منطقه‌ای تهران با بیان اینکه سازه‌های غیر مجاز ساخته شده در بستر رودخانه نیز در معرض سیلاب هستند ادامه داد: این ساز‌ها ها باید طبق برنامه ریزی‌های انجام شده تخریب شوند.

رضا پور گفت: در این ایام، ممکن است بارندگی قطع شود و به علت تلطیف شدن هوا، مردم برای تفریح کنار رودخانه‌ها بروند که خطر آفرین است.

وی افزود: بارش‌های شدید در زمان کوتاه مدت، از جمله مواقعی است که می‌تواند امکان بروز سیلاب را ایجاد کند.