قیمت نفت افزایش یافت امید به تاخیر انداختن افزایش تولید اوپک پلاس نگرانی در مورد تقاضا را خنثی کرد و در نتیجه، قیمت نفت در معاملات امروز افزایش یافت. به گزارش نبض انرژی ،  به نقل از رویترز، به امید به تاخیر انداختن افزایش تولید اوپک پلاس که نگرانی در مورد تقاضا را خنثی کرد، قیمت […]

قیمت نفت افزایش یافت

امید به تاخیر انداختن افزایش تولید اوپک پلاس نگرانی در مورد تقاضا را خنثی کرد و در نتیجه، قیمت نفت در معاملات امروز افزایش یافت.

قیمت نفت افزایش یافت

به گزارش نبض انرژی ،

 به نقل از رویترز، به امید به تاخیر انداختن افزایش تولید اوپک پلاس که نگرانی در مورد تقاضا را خنثی کرد، قیمت نفت در معاملات امروز افزایش یافت.

نگرانی ها در مورد تقاضا با افزایش بیش از انتظار ذخایر نفت آمریکا و آمار ضعیف خرده فروشی در این کشور تقویت شد.

هر بشکه نفت برنت با 46 سنت افزایش 44.21 دلار و هر بشکه نفت خام امریکا با 41 سنت افزایش 41.84 دلار معامله شد.

عربستان به منظور جلوگیری از تقاضای کمتر برای نفت در بحبوحه موج جدید شیوع کرونا، از  اعضای اوپک پلاس خواست تا در پاسخ و واکنش به نیازهای بازار نفت انعطاف پذیر باشند.

هیرویوکی کیکوکاوا، مدیرکل بخش تحقیقات نیسان گفت: «امید به حفظ توافق کاهش تولید اوپک پلاس تا سال 2021 یا حتی افزایش کاهش ها، قیمت ها تحت تاثیر قرار داده است.»

وی پیش بینی کرد تا زمان برگزاری نشست اوپک پلاس در اواخر این ماه، WTI در بازه 39 تا 44 دلار در هر بشکه نوسان داشته باشد.

اوپک پلاس دیروز، نشستی در سطح وزرا داشت که پیشنهاد رسمی ارائه نکرد. نشست کامل این گروه در 30 نوامبر و یک دسامبر برگزار خواهد شد و در مورد سیاست گذاری این گروه بحث صورت خواهد گرفت.

جفری هالری، تحلیلگر بازار نفت گفت: «آمارهای ناامیدکننده خرده فروشی آمریکا، نگرانی ها در مورد مصرف کمتر در آمریکا را تقویت کرده است.»