مردی ۴۱ ساله در اقدامی وحشیانه همسر خود را با ضربات چاقو به قتل رساند. به گزارش نبض انرژی ، جان اریکسون ۴۱ ساله در یک حمله وحشیانه زن خود (یوتا) را در مقابل چشم دو فرزند ۱۱ ساله و ۷ ساله خود به قتل رساند. او درحالی این قتل وحشتناک را انجام داد که هر دو فرزند او تلاش […]

مردی ۴۱ ساله در اقدامی وحشیانه همسر خود را با ضربات چاقو به قتل رساند.

اقدام وحشیانه یک مرد 41 ساله با همسر خود، در مقابل فرزندانش!

به گزارش نبض انرژی ،

جان اریکسون ۴۱ ساله در یک حمله وحشیانه زن خود (یوتا) را در مقابل چشم دو فرزند ۱۱ ساله و ۷ ساله خود به قتل رساند. او درحالی این قتل وحشتناک را انجام داد که هر دو فرزند او تلاش می‌کردند مادر خود را نجات دهند. این مرد علاوه بر قتل همسر خود به جرم کودک آزاری و خشونت خانگی نیز متهم شده است.

در گزارش این قتل که پلیس با دختر کوچک اریکسون صحبت کرد، آمده است که مادرم فریاد می‌کشید و به اتاق خوابش فرار می‌کرد. دختر بزرگ‌تر، اما سعی کرده است که این چاقو را از دست پدر خود بگیرد که باعث ایجاد جراحت و بریدگی در انگشتان او شده است.

اقدام وحشیانه یک مرد 41 ساله با همسر خود، در مقابل فرزندانش!

پلیس قبل از این که وارد صحنه جرم شود زن اریکسون جان خود را از دست داده بود. او اعتراف کرد که گلوی او را بریدم و قصدم بر این بود که او کشته شود تا حتی امدادرسان‌ها هم نتوانند زخم‌های او را درمان کنند. مادر یوتا گفت دختر من قبل از این گفته بود که قلب من در این خانه شکسته شده است، ولی همچنان در خانه سعی می‌کرد آرامش را برقرار کند. اریکسون قبل از این فاجعه سابقه کیفری نداشته است و در نهایت به زندان منتقل شد.