به گزارش نبض انرژی ، «واشنگتن پست» در مطلبی با اشاره به اقدامات ضدایرانی دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا نوشت: علی رغم جنجال‌های دولت ترامپ، اعمال مجدد تحریم‌ها باعث نشد ایران بر سر میز مذاکره حاضر شود تا کاخ سفید به یک توافق سخت‌تر دست یابد. این رسانه آمریکایی تاکید کرده که در دو ماه […]

به گزارش نبض انرژی ،

«واشنگتن پست» در مطلبی با اشاره به اقدامات ضدایرانی دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا نوشت: علی رغم جنجال‌های دولت ترامپ، اعمال مجدد تحریم‌ها باعث نشد ایران بر سر میز مذاکره حاضر شود تا کاخ سفید به یک توافق سخت‌تر دست یابد.

این رسانه آمریکایی تاکید کرده که در دو ماه مانده به پایان ریاست جمهوری ترامپ، دولت وی اقدامات زیادی برای به‌کار گیری علیه ایران در دست ندارد.

بر اساس یادداشت واشنگتن پست، سیاست فشار حداکثری منجر به کاهش نفوذ ایران در کشور‌های همسایه خود نشد و تهران از طریق آنچه نایبان ایران خوانده، جایگاه مهمی در یمن، عراق، لبنان و سوریه به دست آورده است.

در پایان یاداشت همچنین آمده است، تحریم‌ها هر چند فشار زیادی به مردم عادی ایران وارد کرد، اما منجر به از سر‌گیری ذخیره‌سازی اورانیوم در این کشور شده است.