پ
  • شناسه : 31092
  • ۲۷ آبان ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۱

نامه محرمانه اسپر به ترامپ فاش شد+عکس

به گزارش نبض انرژی ، شبکه خبری «سی‌ان‌ان» نامه محرمانه‌ای از وزیر دفاع برکنار شده آمریکا منتشر کرد که وی آن در خصوص خروج بیشتر نیروهای آمریکا از افغانستان هشدار می‌دهد. شبکه خبری «سی‌ان‌ان» نامه محرمانه‌ای از «مارک اسپر» وزیر دفاع برکنار شده آمریکا منتشر کرد که وی آن در خصوص خروج بیشتر نیروهای آمریکا […]

به گزارش نبض انرژی ،

شبکه خبری «سی‌ان‌ان» نامه محرمانه‌ای از وزیر دفاع برکنار شده آمریکا منتشر کرد که وی آن در خصوص خروج بیشتر نیروهای آمریکا از افغانستان هشدار می‌دهد.

 نامه محرمانه اسپر به ترامپ فاش شد

شبکه خبری «سی‌ان‌ان» نامه محرمانه‌ای از «مارک اسپر» وزیر دفاع برکنار شده آمریکا منتشر کرد که وی آن در خصوص خروج بیشتر نیروهای آمریکا از افغانستان هشدار می‌دهد.

بر اساس این گزارش، اسپر اوایل ماه نوامبر در این نامه طبقه‌بندی شده به کاخ سفید اعلام کرده است که فرماندهان نظامی روی این مساله اتفاق‌نظر دارند که آمریکا تا زمان محقق شدن شرایط دیگر شمار نیروهای خود را در افغانستان کاهش نمی‌دهد.

در این نامه از افرادی مانند ژنرال «کنت فرانک» فرماندهی مرکزی آمریکا، ژنرال «مارک میلی» رئیس ستاد مشترک آمریکا و ژنرال «آستین میلر» فرمانده مأموریت ناتو در افغانستان نیز به عنوان مسئولانی یاد شده است که با اسپر در خصوص فراهم نبودن شرایط لازم برای کاهش نیروها هم‌نظر هستند.

سی‌ان‌ان گزارش داده است که این نامه یکی از دلایل اصلی برکناری اسپر از سمت وزارت دفاع بوده است.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

نشست هم‌اندیشی مدیرعامل پتروشیمی جم و مدیران عامل شرکت‌های تابعه ۰۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

نشست هم‌اندیشی مدیرعامل پتروشیمی جم و مدیران عامل شرکت‌های تابعه

نشست هم‌اندیشی مدیرعامل و مدیران پتروشیمی جم با مدیران عامل و اعضای هیئت مدیره شرکت‌های تابعه روز دوشنبه 03 اردیبهشت 1403 در سالن کنفرانس عسلویه برگزار شد.

ایرانول با دانشگاه شریف هم پیمان شد ۰۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
در راستای پیوند صنعت و دانشگاه؛

ایرانول با دانشگاه شریف هم پیمان شد

تفاهم نامه همکاری فناورانه و دانش بنیان در صنعت روانکار بین مدیر عامل شرکت نفت ایرانول و رئیس دانشگاه صنعتی شریف به امضا رسید.

کمیته برنامه‌ریزی و تحول در پتروشیمی جم برای جهش و افزایش تولید ۰۳ اردیبهشت ۱۴۰۳
در سال "جهش تولید با مشارکت مردم"؛

کمیته برنامه‌ریزی و تحول در پتروشیمی جم برای جهش و افزایش تولید

کمیته برنامه‌ریزی و تحول پتروشیمی جم با رویکرد حل مسائل و چالش‌ها، روز یکشنبه دوم اردیبهشت ماه 1403 با حضور مدیرعامل و نایب رئیس هیئت مدیره، عضو جدید هیئت مدیره و جمعی از مدیران مجموعه در سالن کنفرانس عسلویه برگزار شد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.