در کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی رخ داد تصویب کلیات طرح اصلاح موادی از قانون حمایت از توسعه صنایع پایین‌دستی عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی گفت: کلیات طرح اصلاح موادی از قانون حمایت از توسعه صنایع پایین‌دستی نفت خام و میعانات گازی با استفاده از سرمایه‌گذاری مردمی، در کمیسیون انرژی تصویب شد. به گزارش […]

در کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی رخ داد

تصویب کلیات طرح اصلاح موادی از قانون حمایت از توسعه صنایع پایین‌دستی

تصویب کلیات طرح اصلاح موادی از قانون حمایت از توسعه صنایع پایین‌دستی

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی گفت: کلیات طرح اصلاح موادی از قانون حمایت از توسعه صنایع پایین‌دستی نفت خام و میعانات گازی با استفاده از سرمایه‌گذاری مردمی، در کمیسیون انرژی تصویب شد.

به گزارش نبض انرژی ،

حسین حسین‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار شانا با اشاره به نشست عصر دیروز (سه‌شنبه، ششم آبان‌ماه) کمیسیون انرژی مجلس، گفت: در این نشست کلیات طرح اصلاح موادی از قانون حمایت از توسعه صنایع پایین‌دستی نفت‌خام و میعانات گازی با استفاده از سرمایه‌گذاری مردمی تصویب و مقرر شد کارگروهی در کمیسیون انرژی با همکاری مرکز پژوهش‌های مجلس تشکیل شود تا پیشنهادها در این باره بررسی و سپس درباره آن تصمیم‌گیری شود.

وی اظهار کرد: در این نشست همچنین نصرالله پژمان‌فر، رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس با حضور در کمیسیون انرژی، پیشنهادهایی را برای همکاری با کمیسیون انرژی مطرح کرد.