اروپا بدنبال محدودیت‌های سختگیرانه علیه کرونا؛ احتمال قرنطینه سراسری در فرانسه و آلمان به گزارش نبض انرژی ، آلمان و فرانسه در حال آماده شدن برای اعلام محدودیت‌های جدید سختگیرانه‌تر به دلیل افزایش شیوع ویروس کرونا هستند همزمان کشورهای دیگر اروپایی نیز خود را آماده مقابله با موج جدید شیوع کرونا می‌کنند. مرگ و میر […]

اروپا بدنبال محدودیت‌های سختگیرانه علیه کرونا؛ احتمال قرنطینه سراسری در فرانسه و آلمان

به گزارش نبض انرژی ،

آلمان و فرانسه در حال آماده شدن برای اعلام محدودیت‌های جدید سختگیرانه‌تر به دلیل افزایش شیوع ویروس کرونا هستند همزمان کشورهای دیگر اروپایی نیز خود را آماده مقابله با موج جدید شیوع کرونا می‌کنند. مرگ و میر ناشی از کووید-۱۹ در سراسر اروپا در طول یک هفته تقریبا ۴۰ درصد افزایش یافته است.

🔸از آن جا که اروپا مجددا در حال تبدیل شدن به کانون جدید بیماری کووید-۱۹ است، اتحادیه اروپا روز چهارشنبه ۲۸ اکتبر (۷ آبان) از ۲۷ کشور عضو خواست تا برای مقابله با ویروس کرونا با یکدیگر هماهنگ‌تر باشند و اقدامات بیشتری با یکدیگر انجام دهند.

🔸پرفسور فیلیپ جووین، یکی از پزشکان بیمارستان جورج پمپیدوی پاریس روز چهارشنبه ۲۸ اکتبر (۷ آبان) گفت که فرانسه برای مقابله با شیوع ویروس کرونا مجبور است تا زیر بار یک قرنطینه ملی دیگر برود. وی افزود: «باید این موضوع را پذیرفت.»