فیسبوک: هکرهای ایرانی که در انتخابات آمریکا دخالت کردند سال گذشته کشورهای خاورمیانه را هدف قرار داده بودند به گزارش نبض انرژی ، ▪️فیسبوک اعلام کرد هکرهای ایرانی که هفته گذشته با هدف دخالت در انتخابات آمریکا به انتشار اطلاعات کذب اقدام کرده بودند، در سال ۲۰۱۹ نیز در عملیاتی دیگر تعدادی از کشورهای خاورمیانه […]

فیسبوک: هکرهای ایرانی که در انتخابات آمریکا دخالت کردند سال گذشته کشورهای خاورمیانه را هدف قرار داده بودند

به گزارش نبض انرژی ،

▪️فیسبوک اعلام کرد هکرهای ایرانی که هفته گذشته با هدف دخالت در انتخابات آمریکا به انتشار اطلاعات کذب اقدام کرده بودند، در سال ۲۰۱۹ نیز در عملیاتی دیگر تعدادی از کشورهای خاورمیانه از جمله اسرائیل و عربستان سعودی را هدف قرار داده‌ بودند.

▪️هفته گذشته مقامات آمریکایی ایران را به ارسال هزاران ایمیل‌ تهدیدآمیز برای رای‌دهندگان آمریکایی و انتشار ویدیویی متهم کردند که نشان می‌دهد این هکرها وارد سیستم ثبت آرای آمریکا شده‌اند.

▪️فیسبوک روز سه‌شنبه اعلام کرد کارشناسان این شرکت پس از این‌که یک حساب کاذب که ویدیوی مذکور را منتشر کرده بود بستند، از طریق این حساب به بیش از ۲۰ حساب دیگر در فیسبوک و اینستاگرام رسیدند و متوجه شدند این حساب‌ها به یک عملیات نشر اطلاعات کاذب مربوط بوده‌اند.

▪️به گفته فیسبوک، این عملیات تبلیغاتی که در حال حاضر غیر فعال شده، در سال ۲۰۱۹ برخی کشورها از جمله عربستان سعودی و اسرائیل را هدف قرار داده بود.