در مورد نوبل انرژی در نبض انرژی بیشتر بخوانید سقوط قیمت نفت خام باعث شده بسیاری از تولیدکنندگان نفت و گاز از طریق اخراج هزاران کارگر و کاهش حفاری‌ها، هزینه‌های خود را به‌شدت پایین بیاورند و بسیاری از شرکت‌ها چاره‌ای جز ادغام با شرکت‌های بزرگتر ندارند. به گزارش نبض انرژی ، شرکت چورون پس از […]

در مورد نوبل انرژی در نبض انرژی بیشتر بخوانید

سقوط قیمت نفت خام باعث شده بسیاری از تولیدکنندگان نفت و گاز از طریق اخراج هزاران کارگر و کاهش حفاری‌ها، هزینه‌های خود را به‌شدت پایین بیاورند و بسیاری از شرکت‌ها چاره‌ای جز ادغام با شرکت‌های بزرگتر ندارند.

به گزارش نبض انرژی ،

شرکت چورون پس از خرید رقیب کوچکتر خود، نوبل انرژی، طی یک قرارداد 4.1میلیارد دلاری، حدود 25درصد از کارکنان آن را تعدیل می‌کند.

سقوط قیمت نفت خام باعث شده بسیاری از تولیدکنندگان نفت و گاز از طریق اخراج هزاران کارگر و کاهش حفاری‌ها، هزینه‌های خود را به‌شدت پایین بیاورند. بسیاری از شرکت‌ها چاره‌ای جز ادغام با شرکت‌های بزرگتر ندارند.

کاهش مشاغل که یکی از اصلی‌ترین طرح‌های شرکت چورون برای پایین‌ آوردن 10 تا 15درصدی نیروی کار آن است، پس از آن اتفاق افتاد که این شرکت قول داد هزینه‌های عملیاتی خود را یک‌میلیارد دلار در سال جاری پایین بیاورد.

تعدیل نیروی 10 تا 15درصدی شرکت چورون به‌معنای کاهش بین 4500 تا 6750 شغل است. کاهش اشتغال در شرکت نوبل انرژی 570 موقعیت شغلی دیگر را از کل نیروی کار این شرکت کم می‌کند.

این شرکت همچنین قصد دارد بیش از 50 نفر را از چهاردهم دسامبر در واحد تولیدی بیکرزفیلد و پالایشگاه ال سگوندو اخراج کند.

حدود 700 نیروی کار هم در این ماه شغل خود را از دست می‌دهند.

شرکت کنووس انرژی هم قصد دارد پس از در اختیار گرفتن شرکت هاسکی انرژی 20 تا 25درصد از نیروی کار خود را اخراج کند.