روز گذشته ویدئویی از یک #دختر_آبادانی منتشر شد که تعابیر و تفاسیر مختلفی را از سوی رسانه‌های معاند به همراه داشت. به گزارش نبض انرژی ، بعد از ظهر روز چهارشنبه ۱ آبان ۱۳۹۹، بهاره چشم براه با هدف انتقام گیری شخصی وارد یک شهرک مسکونی شد و تلاش کرد با چاقو، شوکر و اسید وارد […]

روز گذشته ویدئویی از یک #دختر_آبادانی منتشر شد که تعابیر و تفاسیر مختلفی را از سوی رسانه‌های معاند به همراه داشت.

.

به گزارش نبض انرژی ،

بعد از ظهر روز چهارشنبه ۱ آبان ۱۳۹۹، بهاره چشم براه با هدف انتقام گیری شخصی وارد یک شهرک مسکونی شد و تلاش کرد با چاقو، شوکر و اسید وارد منزل احمد جهان نژادیان شود. در ویدئوی منتشر شده مشاهده می‌شود که مأمور حراست مجتمع و همسایگان سعی دارند جلوی وی را بگیرند.

تصاویری که از برخورد کارمند حراست مجتمع با این دختر در فضای مجازی منتشر شد  واکنش منفی کاربران را به دنبال داشت.

 

از طرفی رسانه‌های معاند هر کدام بنا به مصلحت خود تعبیر و تفسیر خود را از این اتفاق داشتند.

روایت اشتباه رسانه‌های معاند از ماجرای دختر اسید پاش در آبادان

مسیح علینژاد هم با موضع‌گیری خاص خود به این موضوع پرداخت.

روایت اشتباه رسانه‌های معاند از ماجرای دختر اسید پاش در آبادان

روایت اشتباه رسانه‌های معاند از ماجرای دختر اسید پاش در آبادان

 

اما  پس از انتشار این ویدئوی دلخراش، مأمور حراست این مجتمع سریعا از کار برکنار و زن مهاجم نیز توسط نیروی انتظامی دستگیر شد. دادستان آبادان درباره این موضوع می‌گوید: ” این موضوعی که اتفاق افتاده یک اختلاف خانوادگی و مالی بوده و سایت‌های خبری و کشور‌های معاند نمی‌توانند از این قضیه بهره برداری خودشان را بکنند. ”

برای روشن شدن ماجرا یکی از فعالان توئیتر رشته توئیتی را به اشتراک گذاشت و به شرح ماجرا پرداخت:

” روایت #دختر_آبادان

طبق همه خبرها موضوع از یه اختلاف خانوادگی شروع شده که پای آبروی فرد یا افرادی وسط بوده، تا اینجاش هیچ ربطی به ما نداره چون هم جزئیات پرونده رو نمیدونیم هم پرونده تو دادگاه طبق قانون داره پیش میره. هیچ شکی تو رفتار زشت اون مامور نیست.

اما معلوم نیست یه عده تو مغزشون چی ریخته که نگهبان ساده که حقوق کارگری میگیره رو مامور نظام و جمهوری اسلامی میدونن! تا اینجا هم مشخصه اینا دنبال کاسبی و عقده های خودشونن .

همون عده با عصبانیت شدید میگن این مامور و باید بگیریم بکشیم بزنیم نابودش کنیم چون پا گذاشته رو ناموس مردم. اینا همونان که واسه قاتل و متجاوز و شرور میگفتن نباید اعدام کنیم باید ببخشیم! بازم ببینید تا چه حد از تناقض پر هستن اینام هیچ.

 یه عده نگهبان ساده مجموعه رو با جورج فلوید مقایسه کردن! اینا حتی نفهمیدن یه نگهبان ساده کنترل ورود و خروج با افسر رسمی پلیس کادر نظامی ایالات متحده آمریکا یکی نیست! یادآوری کنیم اونجا پلیس سیاه پوست رو خفه کرد و آزاد شد!

 همین چندروز پیش برای حفظ حرمت ناموس ایرانی تو خیابونای تهران شهید دادیم شهید انسانیت که اتفاقا روشنفکر نبود ، یه بسیجیه ریشو که غیرت رو برای همه بی خاصیت های روشنفکر دوباره دیکته کرد.

 اما اما کجای راهو اشتباه رفتیم که روزنامه نگار و خبرنگار چپ با کلی ادعا همه این موارد رو نمیفهمه و جزو همون یه عده توییت میزنه سر برج هم حقوق فعال رسانه میگیره؟ گل نباید بگیرن قلم بی خاصیت این ترول های سیاسی رو؟

 در کمتر از ۲۴ ساعت هم مامور بازداشت شد هم دختر مصاحبه کرد هم پرونده قضایی تشکیل شد و این موضوع طبق قانون داره پیگیری میشه. حالا اون دسته ابله بی‌خاصیت جوگیر موندن با یک دنیا دروغ و جوسازی الکی !