به گزارش نبض انرژی ، به نقل از رویترز، در حالی که خیز مجدد ویروس کرونا در جهان نگرانی از چشم انداز تقاضای انرژی را شدت بخشیده و در حالی که عرضه نفت نیز رو به افزایش است، قیمت نفت پس از کاهش قیمت‌های قابل توجه هفته گذشته، امروز شاهد افزایش بود. بر اساس این […]

به گزارش نبض انرژی ،

به نقل از رویترز، در حالی که خیز مجدد ویروس کرونا در جهان نگرانی از چشم انداز تقاضای انرژی را شدت بخشیده و در حالی که عرضه نفت نیز رو به افزایش است، قیمت نفت پس از کاهش قیمت‌های قابل توجه هفته گذشته، امروز شاهد افزایش بود.

بر اساس این گزارش، قیمت هر بشکه نفت برنت دریای شمال که دیروز بیش از ۳ درصد افت کرده بود، امروز با ۲۵ سنت معادل ۰.۶۲ درصد افزایش به ۴۰ دلار و ۷۱ سنت رسید. قیمت نفت وست تگزاس اینترمدییت آمریکا هم برای تحویل در ماه دسامبر که دیروز بیش از ۳ درصد افت کرده بود، امروز با ۲۲ سنت معادل ۰.۵۷ درصد افزایش به ۳۸ دلار و ۷۸ سنت رسید.

عدم پیشرفت در مذاکرات برای ارائه یک بسته محرک مالی در آمریکا موجب شده تا چشم انداز بازار تیره‌تر شود، هرچند نانسی پلوسی، رئیس مجلس نمایندگان آمریکا گفته، امیدوار است تا قبل از انتخابات سوم نوامبر بتواند به توافقی با کاخ سفید دست یابد.