به گزارش نبض انرژی ، کاظم غریب‌آبادی، نماینده جمهوری اسلامی ایران در آژانس بین‌المللی انرژی اتمی اعلام کرد که بعد از انفجار در تاسیسات هسته‌ای نطنز، جمهوری اسلامی به جای بازسازی آن درصدد ساخت تاسیسات پیشرفته‌تری در دل کوه است. 🔷غریب‌آبادی در مصاحبه با روزنامه همشهری گفت که تاسیسات پیشرفته‌تری در دل کوه به جای […]

به گزارش نبض انرژی ،

کاظم غریب‌آبادی، نماینده جمهوری اسلامی ایران در آژانس بین‌المللی انرژی اتمی اعلام کرد که بعد از انفجار در تاسیسات هسته‌ای نطنز، جمهوری اسلامی به جای بازسازی آن درصدد ساخت تاسیسات پیشرفته‌تری در دل کوه است.

🔷غریب‌آبادی در مصاحبه با روزنامه همشهری گفت که تاسیسات پیشرفته‌تری در دل کوه به جای تاسیسات حادثه‌دیده نطنز احداث خواهد شد و تمامی زنجیره‌های ماشین‌های جدید تحقیق و توسعه به زیر زمین منتقل خواهند شد و این موضوع به اطلاع آژانس نیز رسیده‌ است.

🔷نماینده جمهوری اسلامی ایران در آژانس بین‌المللی انرژی اتمی انفجار چند ماه قبل در تاسیسات هسته‌ای نطنز، گفت که نیازی به بازدید بازرسان آژانس از این مکان وجود نداشت و در این زمینه، با هم توافق داشتیم و برای پیگیری [این انفجار] در سطوح مختلف، نیاز به تدوین گزارش و جمع‌بندی نهایی این حادثه است که مراحل خود را طی می‌کند.