به گزارش نبض انرژی ، داوطلبان کنکور کارشناسی ارشد 99 در صورت داشتن هر گونه سوال یا اعتراض به مندرجات کارنامه نتایج نهایی می توانند حداکثر تا 12 آبان 99مستندات خود را به سازمان سنجش آموزش کشور ارائه کنند. به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس،  نتایج کنکور کارشناسی ارشد 99 اعلام شد. در […]

به گزارش نبض انرژی ،

داوطلبان کنکور کارشناسی ارشد 99 در صورت داشتن هر گونه سوال یا اعتراض به مندرجات کارنامه نتایج نهایی می توانند حداکثر تا 12 آبان 99مستندات خود را به سازمان سنجش آموزش کشور ارائه کنند.

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس،  نتایج کنکور کارشناسی ارشد 99 اعلام شد.

در آزمون کارشناسی ارشد سال 99 تعداد 146 هزار و 522 نفر پذیرفته شدند.

مجموع پذیرفته شدگان دانشگاه آزاد اسلامی هم 104 هزار و 402 نفر بوده که 43 هزار و 599 نفر آنها قبولی مشترک با سازمان سنجش بوده است.

 

*نحوه ارسال درخواست به سازمان سنجش آموزش کشور چیست؟

سازمان سنجش آموزش کشور اعلام کرده که باتوجه به عدم پذیرش حضوری متقاضیان به منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا و در جهت تسریع در بررسی و ثبت درخواستها به صورت الکترونیکی، متقاضیان در صورت داشتن هر گونه سوال یا اعتراض به مندرجات کارنامه نتایج نهایی می‌توانند حداکثر تا 12 آبان 99 به سیستم پیشخوان خدمات الکترونیکی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی http://darkhast.sanjesh.org مراجعه و درخواست خود را به همراه مستندات لازم ثبت کنند.

پس از ثبت درخواست برای متقاضی شماره نامه و کدرهگیری از طریق پیام کوتاه ارسال می شود.

متقاضیان میتوانند پس از دریافت شماره و کدرهگیری از طریق پیام کوتاه، به پورتال رهگیری الکترونیکی مکاتبات به آدرس  http://rahgiri.sanjesh.org وارد و از آخرین وضعیت درخواست خود مطلع شوند.

بدیهی است به مواردی که ازطریق دیگری یا بعد از مهلت مقرر واصل شود به هیچ وجه ترتیب اثر داده نخواهد شد.

متقاضیان درصورت لزوم می توانند سوال خود را در روزها و ساعات اداری با شماره تلفن 42163-021 سازمان سنجش آموزش کشور در میان بگذارند.