به گزارش نبض انرژی ، به نقل از رویترز، در حالی که افزایش موارد ابتلا به کووید ۱۹ در آمریکا و اروپا نگرانی‌ها از افت تقاضای انرژی را تشدید کرده و در حالی که چشم انداز افزایش عرضه نیز بر بازار سایه افکنده است، قیمت نفت روز دوشنبه کاهش داشت و روند کاهشی هفته قبل […]

به گزارش نبض انرژی ،

به نقل از رویترز، در حالی که افزایش موارد ابتلا به کووید ۱۹ در آمریکا و اروپا نگرانی‌ها از افت تقاضای انرژی را تشدید کرده و در حالی که چشم انداز افزایش عرضه نیز بر بازار سایه افکنده است، قیمت نفت روز دوشنبه کاهش داشت و روند کاهشی هفته قبل را تداوم بخشید.

بر اساس این گزارش، قیمت هر بشکه نفت برنت دریای شمال امروز با ۷۰ سنت معادل ۱.۷ درصد کاهش به ۴۱ دلار و ۷ سنت رسید. قیمت نفت وست تگزاس اینترمدییت آمریکا هم که اندکی پس از شروع معاملات امروز بیش از یک دلار کاهش یافته بود، با اندکی تعدیل و افت ۶۹ سنتی (۱.۷ درصدی) به ۳۹ دلار و ۱۶ سنت رسید.

روز‌های جمعه و شنبه بیشترین تعداد ابتلا به کرونا در آمریکا طی دو روز به ثبت رسید و در فرانسه نیز تعداد مبتلایان جدید دیروز رکورد بیش از ۵۰ هزار نفر را بر جای گذاشت. این آمار‌ها نشان دهنده شدت شیوع کرونا در کشور‌های غربی است.