جدیدترین خودروی بوگاتی الکتریکی است
جدیدترین خودروی بوگاتی الکتریکی است
شباهت در ساختار اتومبیل جدید بوگاتی با نمونه مجموعه Rimac امری مهم است چرا که پیش از این شرکت فولکس واگن اظهار داشته بود که در نظر دارد سهام بوگاتی را به Rimac بفروشد. فولکس واگن با این کار قصد دارد سهم خود از سهام پورشه را از ۱۵ درصد به ۴۹ درصد افزایش دهد.

به گزارش نبض انرژی ،

همان‌طور که مشخص است، به میان آمدن عنوان کیلووات در نسبت گیری مورد نظر نشان می‌دهد این اتومبیل به احتمال قریب به یقین یک نمونه الکتریکی خواهد بود. نکته جالب آن است که عدد ۰.۶۷ برای چنین نسبتی به هیچ وجه غیرواقعی نیست چرا که اتومبیلی مانند Rimac C Two نیز توانسته به عددی مشابه دست پیدا کند.

با وجود آن که خودروی مذکور در سال ۲۰۱۸ به بازار جهانی معرفی شد اما اولین نمونه آن تا سال آینده به دست مشتری خود نخواهد رسید. شباهت در ساختار اتومبیل جدید بوگاتی با نمونه مجموعه Rimac امری مهم است چرا که پیش از این شرکت فولکس واگن اظهار داشته بود که در نظر دارد سهام بوگاتی را به Rimac بفروشد. فولکس واگن با این کار قصد دارد سهم خود از سهام پورشه را از ۱۵ درصد به ۴۹ درصد افزایش دهد.

شرکت بوگاتی در حال ساخت یک اتومبیل جدید و خاص است و به نظر می‌آید این خودرو در کمتر از یک هفته دیگر به مخاطبان این مجموعه معرفی شود. ابرشرکت خودروسازی فرانسوی قصد دارد تا چند روز دیگر طراحی اصلی خودروی جدید خود را به نمایش بگذارد. تنها تصویری که از این اتومبیل تاکنون منتشر شده عکسی از نمای پشتی آن بوده است.

در این تصویر کاربران شاهد چراغ‌های LED بودند که به شکل حرف X طراحی شده است. شرکت بوگاتی به تازگی تصویر جدیدی را به نمایش گذاشته که همانند نمونه قبلی اطلاعات زیادی را با خود به همراه ندارد. در تصویر مورد نظر تنها نوشته شده است: “چه می‌شد اگر… ۰.۶۷” در حال حاضر مشخص نیست که این عدد نمایانگر چه قابلیتی در خودرو است. همچنین باید گفت ساخت اتومبیلی با قدرت پیمایش ۰ تا ۱۰۰ کیلومتر در ۰.۶۷ ثانیه غیرممکن است.

با این حال می‌توان گفت این عدد نشانگر نسبت قدرت به وزن اتومبیل است که با کیلووات بر کیلوگرم مشخص می‌شود. بر حسب تصور، برای دسترسی به نسبت ۰.۶۷ یک اتومبیل ۲۰۰۰ کیلوگرمی باید قدرتی مطابق با ۱۳۴۰ کیلووات داشته باشد.

جدیدترین خودروی بوگاتی