به گزارش نبض انرژی ، به تازگی ویدئویی در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده که یک محیط بان چینی چنین ادعایی را مطرح می‌کند. بنا به ادعای این محیط بان او می‌گوید هیولای لخ نس را در دریاچه کوهستانی هیوِن در کوه‌های چانگبای واقع در استان جیلین مشاهده کرده است. در ویدئویی که «ژیائو یو» از ارتفاع […]

به گزارش نبض انرژی ،

به تازگی ویدئویی در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده که یک محیط بان چینی چنین ادعایی را مطرح می‌کند. بنا به ادعای این محیط بان او می‌گوید هیولای لخ نس را در دریاچه کوهستانی هیوِن در کوه‌های چانگبای واقع در استان جیلین مشاهده کرده است. در ویدئویی که «ژیائو یو» از ارتفاع ۵۰۰ متری بالای دریاچه و با تلفن همراه خود تهیه کرده است شیء دایره‌ای شکل سیاه رنگی را روی آب دریاچه نشان می‌دهد. بنا به ادعای ژیائو این موجود بیش از ۲ متر عرض داشت و برای چند دقیقه نیز روی آب شناور بود.

گفتنی است؛ ادعای این محیط بان چینی در مورد رویت هویلای لخ نس در این دریاچه در حالی خبرساز می‌شود که این دریاچه در سال ۱۹۶۲ و بخاطر رویت چنین هیولایی در آن بر سر زبان‌ها افتاده بود. ده‌ها نفر از افراد محلی مدعی دیدن موجودی شبیه به هیولای لخ نس در این دریاچه شده بودند.