با اعلام معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری از پایان‌نامه‌های تحصیلات تکمیلی دانشجویان در حوزه آب، خشکسالی، فرسایش و محیط زیست حمایت می‌شود. به گزارش نبض انرژی ، کارگروه تخصصی آب، خشکسالی، فرسایش و محیط زیست ستاد توسعه فناوری‌های حوزه آب و انرژی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری سومین فراخوان حمایت از پایان‌نامه‌های تحصیلات تکمیلی را […]

دانشگاهیان برای گسترش فناوری‌های آب فرا خوانده شدند

با اعلام معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری از پایان‌نامه‌های تحصیلات تکمیلی دانشجویان در حوزه آب، خشکسالی، فرسایش و محیط زیست حمایت می‌شود.

به گزارش نبض انرژی ،

کارگروه تخصصی آب، خشکسالی، فرسایش و محیط زیست ستاد توسعه فناوری‌های حوزه آب و انرژی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری سومین فراخوان حمایت از پایان‌نامه‌های تحصیلات تکمیلی را منتشر کرد و بر این اساس دانشجویان تا ۲۰ آبان ماه سال جاری برای ارسال طرح‌های خود مهلت دارند.

بهره‌گیری از توان و ظرفیت بالقوه دانشگاه‌ها و تشویق دانشجویان به انجام تحقیقات و پروژه‌های کاربردی اهدافی است که با انتشار این فراخوان دنبال می‌شود تا توسعه فناوری‌های مورد نیاز کشور با استفاده از پایان‌نامه‌های دانشجویان تحصیلات تکمیلی را شاهد باشیم.

تمام دانشجویانی که در مقطع تحصیلی کارشناسی ارشد و دکترای تخصصی رشته های مرتبط با آب، خشکسالی، فرسایش و محیط زیست تحصیل می کنند، می توانند پس از اخذ تأییدیه موضوع از ستاد و تصویب آن در دانشگاه از حمایت های این فراخوان بهره‌مند شوند.

بر اساس اعلام مرکز اطلاع رسانی معاونت علمی، همچنین پایان نامه‌هایی حمایت می‌شوند که ماهیت آنها فناورانه و کاربردی باشد و نوآوری در آنها مشاهده شود.