حدود یک ماه پیش بود که شرکت سامسونگ اعلام کرد قصد دارد دو گوشی پایین رده جدید خود را وارد بازار کند؛ این گوشی Galaxy M02 و A02 نام دارد و نام تجاری آن SM-M025F به ثبت رسیده است. اما به تازگی اطلاعاتی از تست‌های انجام شده روی این گوشی M02 توسط وب سایت Geekbench منتشر شده […]

حدود یک ماه پیش بود که شرکت سامسونگ اعلام کرد قصد دارد دو گوشی پایین رده جدید خود را وارد بازار کند؛ این گوشی Galaxy M02 و A02 نام دارد و نام تجاری آن SM-M025F به ثبت رسیده است. اما به تازگی اطلاعاتی از تست‌های انجام شده روی این گوشی M02 توسط وب سایت Geekbench منتشر شده است که نشان می‌دهد این گوشی از اندروید ۱۰، حافظه سه گیگابایتی رم و یک پردازنده کوآلکام استفاده خواهد کرد.

بر اساس اطلاعات منتشر شده از سوی وب سایت Geekbench گوشی M02 توانسته است امتیاز ۱۲۸ را در حالت تک هسته و امتیاز ۴۸۶ را در حالت چند هسته‌ای به دست آورد. این امتیازات نشان از ناتوانی این گوشی برای اجرای امور گرافیک و سنگین می‌دهد و افرادی که این گوشی را خریداری می‌کنند نباید توقع زیادی از آن داشته باشند.

نتایج بنچمارک از پایین رده جدید سامسونگ

برخی از اطلاعات منتشر شده از گوشی Galaxy A02

هفته گذشته نیز اطلاعاتی از گوشی دوم این شرکت یعنی A02 در وب سایت Bluetooth SIG به ثبت رسید و اطلاعات نسبتا کمی از آن به واسطه این وب سایت منتشر شد. طبق اطلاعات منتشر شده، ظاهرا سامسونگ در این گوشی از اندروید ۱۰، حافظه رم دو گیگابایتی و یک پردازنده Snapdragon 450 SoC بهره برده است.

گوشی A02 در بخش نمایشگر از یک نمایشگر ۵.۷ اینچی با کیفیت HD+، باتری ۳۵۰۰ میلی آمپر ساعتی، دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی و یک دوربین دوگانه در پشت با کیقیت‌های ۱۳ مگاپیکسلی به عنوان دوربین اصلی و یک لنز دو مگاپیکسلی به عنوان لنز عمق سنج استفاده خواهد کرد.

در حال حاضر شرکت سامسونگ هیچ کدام از این دو گوشی را معرفی نکرده است، اما با توجه به انتشار نتایج بنچ مارک این دو گوشی، باید در آینده‌ای نزدیک شاهد معرفی آن‌ها باشیم.