به گزارش نبض انرژی ، زنان به عنوان ستون خانه عامل اتحاد، پیشرفت و شادی هر خانواده‌ هستند اما حقیقت این است که ما گاهی از خودمان غافل می‌شویم و این بی‌توجهی می‌تواند تبعات سخت و جبران ناپذیری برای سلامت و کیفیت زندگی‌مان داشته باشد. اغلب بیماری‌های خطرناک و پیچیده زنان بسیار مخفیانه و آهسته […]

به گزارش نبض انرژی ،

زنان به عنوان ستون خانه عامل اتحاد، پیشرفت و شادی هر خانواده‌ هستند اما حقیقت این است که ما گاهی از خودمان غافل می‌شویم و این بی‌توجهی می‌تواند تبعات سخت و جبران ناپذیری برای سلامت و کیفیت زندگی‌مان داشته باشد. اغلب بیماری‌های خطرناک و پیچیده زنان بسیار مخفیانه و آهسته پیشرفت می‌کنند و زمانی علائم آن‌ها آشکار می‌شوند که کار از کار گذشته و درمان‌شان سخت شده، با مراجعه مداوم به پزشک متخصص و انجام چند تست ساده می‌توان از ابتلا به این بیماری‌ها پیشگیری کرد. در این مطلب شما را با استارت‌آپ مشاوره پزشکی آنلاین دکتر ساینا به عنوان یک راهکار ساده و کم هزینه برای خود مراقبتی بیشتر و ارتقای سطح سلامت خانواده آشنا می‌کنیم.

خطرناک‌ترین بیماری‌های زنان کدام‌ها هستند و چه افرادی در معرض خطر ابتلا به این بیماری‌ها هستند؟

سرطان سینه، دهانه رحم و تخمدان خطرناک‌ترین بیماری‌های زنان هستند که سالانه تعداد زیادی از خانم‌ها را در سراسر جهان درگیر خودشان می‌کنند. بر خلاف تصور عموم این بیماری تنها سراغ زنان متاهل و جوان نمی‌رود بلکه ممکن است یک دختر نوجوان یا یک بانوی یائسه را هم درگیر خود کنند.

هر خانمی از سن بلوغ تا زمان پیری باید به صورت مستمر به پزشک زنان مراجعه کرده و با انجام چند تست ساده از سلامت دستگاه تناسلی خود اطمینان حاصل کند.

خطرناک ترین بیماری های زنان را بشناسید

شاغل بودن، نگهداری از بچه‌ها و هر بهانه دیگری نباید مانع مراجعه مستمر به پزشک و انجام تست‌های لازم باشد. دکتر ساینا یک سامانه آنلاین مراقبت‌های پزشکی و روانشناسی است که امکان مشاوره با پزشکان متخصص و فوق تخصص زنان را بر بستر اینترنت برای شما فراهم کرده است.

شما در هر زمان و مکانی که بخواهید به راحتی می‌توانید با بهترین پزشکان در ارتباط باشید و وضعیت سلامت خود را بررسی کنید.

امکان ارسال نتایج آزمایش، مدارک پزشکی و عکس به صورت فایل برای پزشک وجود دارد و به این ترتیب متخصص می‌تواند راهکارهای عملی مناسب را به شما ارائه کند. برای برقراری ارتباط با بهترین پزشکان زنان و زایمان روی لینک زیر کلیک کنید.

دریافت مشاوره آنلاین زنان و زایمان

پزشکان دکتر ساینا چطور انتخاب می‌شوند؟

در بسیاری از نقاط کشور دسترسی به پزشک متخصص و فوق تخصص زنان بسیار سخت است و گاهی انتخاب یک پزشک متخصص و با تجربه برای افراد سخت می‌شود.

دکتر ساینا این مشکل را حل کرده و با تشکیل یک تیم کمیته پزشکی سابقه کاری، مدارک تحصیلی و مدرک نظام پزشکی داوطبان را بررسی کرده و پس از تایید صلاحیت اسامی آن‌ها به سامانه اضافه می‌شود. این تنها آغاز راه است عملکرد پزشکان به صورت مستمر مورد ارزیابی قرار می‌گیرد و کیفیت خدماتی که ارائه می‌دهند مورد بررسی قرار می‌گیرد.

خطرناک ترین بیماری های زنان را بشناسید

اگر شما به هر دلیل از عملکرد پزشک ناراضی بودید به راحتی می‌توانید وجهی که پرداخت کرده‌اید را به صورت کامل دریافت کنید.

دکتر ساینا امکان دسترسی به بهترین پزشکان را در هر نقطه‌ای از کشور که هستید فراهم کرده و این امکان را در اختیار شما قرار داده تا در منزل، محل کار و هر جایی که راحت هستید و در زمان که فرصت دارید با آن‌ها در تماس باشید.

بیش از 450 پزشک فوق تخصص و متخصص در 45 گرایش مختلف در یک بستر امن و مناسب گرد هم آمده‌اند تا شما دیگر بهانه‌ای برای بی‌توجهی به وضع سلامت خود نداشته باشید.

چرا مشاوره آنلاین زنان دکتر ساینا برای شما گزینه مناسبی است؟

برای بسیاری از خانم‌ها مطرح کردن مشکلات مربوط به دستگاه تناسلی سخت است و به همین دلیل از مراجعه به پزشک زنان طفره می‌روند. از طریق سامانه مشاوره آنلاین پزشکی دکتر ساینا به راحتی می‌توانید سوالات خود را با پزشک مطرح کنید و بدون استرس مواجه شدن به پزشک پاسخ خود را دریافت کنید.

بیش از 1 میلیون مشاوره موفق ثبت شده نشان دهنده اعتماد کاربران به این سامانه است. برای استفاده از این سامانه تنها کافی است در سایت ثبت نام کنید، وقت مناسب مشاوره را مشخص کنید و پس از پرداخت آنلاین جلسه مشاوره منتظر باشید تا پزشک با شما تماس بگیرد.

خطرناک ترین بیماری های زنان را بشناسید

مشاوره پزشکی به صورت آنلاین و تلفنی امکان پذیر است و این امکان را به شما می‌دهد که بدون نگرانی از نیاز به مرخصی گرفتن، عقب افتادن کار خانه یا حتی سپردن فرزندانتان به دیگران روند طبیعی مراجعه به پزشک زنان و مراقبت از خود را پیگیری کنید.

نگرانی‌های لحظه‌ای از کرونا یا گرفتاری‌های روزمره زندگی نباید مانعی بر سر راه پیگیری روتین پزشکی و درمانی شما باشد. همین حالا از بین بهترین دکترهای زنان پزشک مورد نظر خود را انتخاب کرده و به صورت آنلاین یا تلفنی مشاوره بگیرید.

مشاوره آنلاین زنان و زایمان

با مشاوره آنلاین زنان و زایمان دکتر ساینا به صورت مستمر تحت نظر پزشک باشید!

مراجعه مستمر به پزشک زنان یکی از کارهایی است که هر خانمی باید در برنامه ریزی‌های خود به آن توجه داشته باشد. انجام معاینات و تست‌های مستمر از بروز بیماری‌های مزمن و خطرناک دستگاه تناسلی مثل انواع سرطان و عفونت که عملکرد این دستگاه را مختل کرده و می‌تواند ضمن ایجاد خطراتی مثل ناباروری حیات شما را به خطر ‌اندازد، پیشگیری می‌کند.

پشتیبانان دکتر ساینا به صورت 24 ساعته درکنار شما هستند و به کمک این سامانه می‌توانید به بهترین افراد متخصص و فوق تخصص که توسط تیم کمیته پزشکی تایید صلاحیت شده‌اند دسترسی داشته باشید و به صورت آنلاین و تلفنی از خدمات مشاوره آن‌ها استفاده کنید.

خطرناک ترین بیماری های زنان را بشناسید

دیگر بهانه‌ای برای پیگیری وضع سلامت شما وجود ندارد، همه افراد حتی آن‌ها که به دلیل بیماری‌های جسمی، معلولیت یا بیماری‌های روحی قادر به خارج شدن از منزل نیستند هم می‌توانند از خدمات پزشکی باکیفیت استفاده کنند.

همین الان به سامانه دکتر ساینا مراجعه کنید یا با نصب اپلیکیشن دکتر ساینا از خدمات مشاوره و پزشکی این سامانه در زمینه‌های مختلف استفاده کنید. ازاین پس شما و تمام اعضای خانواده‌تان به کمک یک کامپیوتر، لپ تاپ یا تلفن همراه هوشمند می‌توانید از بهترین خدمات پزشکی در منزل استفاده کنید.