رضا اردکانیان وزیر نیرو و رئیس کمیسیون دائمی همکاری های اقتصادی و تجاری جمهوری اسلامی ایران و فدراسیون روسیه در یازدهمین دور گفتگوی تلفنی با الکساندر نواک همتای روس خود، به بررسی آخرین وضعیت پروژه ها و همکاری های تجاری دوجانبه پرداخت. به گزارش نبض انرژی ، در این گفتگو، طرفین ضمن تاکید بر استمرار […]

رضا اردکانیان وزیر نیرو و رئیس کمیسیون دائمی همکاری های اقتصادی و تجاری جمهوری اسلامی ایران و فدراسیون روسیه در یازدهمین دور گفتگوی تلفنی با الکساندر نواک همتای روس خود، به بررسی آخرین وضعیت پروژه ها و همکاری های تجاری دوجانبه پرداخت.

به گزارش نبض انرژی ،

در این گفتگو، طرفین ضمن تاکید بر استمرار تلاش ها برای توسعه حجم مبادلات تجاری و عملیاتی سازی پروژه های تعریف شده، با برگزاری شانزدهمین اجلاس کمیسیون مشترک همکاری های اقتصادی در سال میلادی جاری به صورت ویدئو کنفرانس توافق نموده و از روند برگزاری کارگروه ها و کمیته های ذیل کمیسیون مشترک ابراز رضایت کردند.

روسای کمیسیون مشترک همکاری اقتصادی و تجاری دوجانبه، همچنین بر ضرورت تسریع در حل مسائل و مشکلات موجود بر سر راه اجرای پروژه ها تاکید و با برگزاری کار گروه همکاری های بهداشت دامی و گیاهی با محوریت حل مشکل ممنوعیت صادرات محصولات لبنی ایران به روسیه و همچنین کارگروه همکاری های مشترک دو کشور در حوزه فضایی در آینده نزدیک به تفاهم دست یافتند.