در مورد ورزش 3 در نبض انرژی بیشتر بخوانید به گزارش نبض انرژی ،  سیر تکاملی ورزش 3 از ابتدا تا کنون | بررسی کامل + تصویر سلام و درود خدمت همه دنبال کنندگان سایت ساز متسون ? امروز با یکی از سری بررسی های ” سیر تکاملی ” سایت ساز متسون در خدمتتون هستیم […]

در مورد ورزش 3 در نبض انرژی بیشتر بخوانید

به گزارش نبض انرژی ،

 سیر تکاملی ورزش 3 از ابتدا تا کنون | بررسی کامل + تصویر

سلام و درود خدمت همه دنبال کنندگان سایت ساز متسون ?

امروز با یکی از سری بررسی های ” سیر تکاملی ” سایت ساز متسون در خدمتتون هستیم و میخوایم بریم سراغ یکی از سایت های قدیمی ، پر طرفدار و البته پر تبلیغ ایران ، ورزش ۳

با ما همراه باشید …

ورزش ۳ به عنوان یکی از بزرگترین و پر ترافیک ترین سایت های ایران ، از همان ابتدا سبک و سیاق خاصی را برای تولید محتوا و جذب کاربر داشته که توانسته آنرا تا هم اکنون حفظ کند ، امروز به بررسی و مشاهده چهارمین سایت پربازدید ایران میپردازیم تا ببینیم ورزش ۳ تا چه حد توانسته در این ۸ سال خود را با فناوری های روز تطبیق دهد

?ورزش ۳ در سال ۲۰۱۱

از همان ابتدای کار و جایی که سرور های راه برگشت اینترنت اجازه می دهند ، ورزش ۳ از استایل چند ستونه در صفحات خود استفاده میکرد و تقریبا تمرکز اولیه کاربر را به سمت اسلایدر بالای صفحه جلب می کرد.

رنگ بندی سایت اما زیاد چنگی به دل نمی زند ، اما به هرحال نسبت به زمان در سال ۲۰۱۱ ورزش۳ جزو سایت های بروز به حساب می آمد که ظاهرا از فناوری CSS هم در همان روز های اولیه بهره می برده است.

نکته ی دیگر و البته شاید جالب تر تمرکز ورزش ۳ بر تولید محتواست ، به طوری که اگر نسخه زنده ورزش ۳ را در سال ۲۰۱۱ بررسی کنید به ندرت آثاری از تبلیغات می یابید ! ظاهرا ورزش ۳ در این زمان بیشتر از هر وقت دیگری تنها به فکر جذب کاربر بوده است تا درآمد زایی ، اما به هرحال این روند زیاد دوام نمی آورد.

ورزش ۳ در سال ۲۰۱۲

یک سال بعد از شروع رسمی فعالیت ورزش ۳ اما هیچ تحول محسوسی در دیزاین و متریال این سایت دیده نمی شود ، نکته ای که بیشتر از هر چیز دیگر به چشم می آید شروع فعالیت درآمد زایی تبلیغاتی این وب سایت است که نشان از رشد محسوس بازدید کنندگان و مخاطبان ورزش۳ دارد و اگر نظر من را بخواهید تنها عامل آن تولید محتوای اختصاصی آن بوده است.

ورزش ۳ در سال ۲۰۱۳

ورزش ۳ در سال ۲۰۱۳ همچنان با همان سبک و سیاق روزهای اولیه ولی اینبار با فضاهای بسیار بیشتر برای تبلیغات !

ظاهرا در خلال این سالها ورزش ۳ کاربران خود را پیدا کرده و آن ها را تولید محتوای خاص به خود مجذوب و وابسته ساخته و حالا وقت درو کردن است !

ورزش ۳ در سال ۲۰۱۴

ورزش ۳ اینبار در آستانه جام جهانی سال ۲۰۱۴ ، همچنان پر تبلیغ ، پربازدید و رو به رشد

پربازدیدترین سایت ورزشی ایران حالا در آستانه شروع بازی های جام جهانی فوتبال تصمیم دارد تا دیزاین خود را خانه تکانی کند و دستی بر سر و روی طراحی سایت خود بکشد ، تغییرات نچندان تحول آمیز در رنگ بندی هدر سایت و ادامه دادن با همان استایل پیشین ورزش ۳ نشانگر آن است که این وب سایت خواسته است با موج جام جهانی همراه شود و شاید هم کمی کاربر را به وجد آورد.

استفاده از لوگوی جام جهانی ۲۰۱۴ در هدر سایت ، حالا تمرکز کاربر و محتوای سایت را به این سو نشانه گرفته است

ورزش ۳ در سال ۲۰۱۵

سال ۲۰۱۵ میلادی بالاخره توانسته روی ورزش ۳ تاثیر بگذارد ، موج جهانی طراحی سایت فلت و متریال دیزاین گوگل توانسته است بر دیزاین اولیه ورزش۳ غالب شود.

شاهد تحولات رنگ بندی ، استایل فلت و همچنان تبلیغات گسترده در سطح وب سایت که گاها کاربر را دیوانه و سرمست می گرداند.

تبلیغات و آگهی های سایت به قدری زیاد شده که گاهی اوقات حس میکنیم در حال مطالعه نیازمندی های همشهری هستیم.

ورزش ۳ در سال ۲۰۱۶

همان همیشگی ، نقطه مشترک ورزش۳ در این سالها روند کند تغییرات ظاهری آن است و البته موضوعی که دیگر نیاز به تکرار ندارد ، تبلیغات دیوانه وار !

ورزش ۳ در سال ۲۰۱۷

سال ۲۰۱۷ سالی است که وزن بزرگترین وب سایت ورزشی ایران کاهش می یابد ، سرعت بالای سایت علی رغم محتوای بسیار آن به نسبت قابل قبول و ستودنی است ، ظاهرا ورزش ۳ میخواهد از خجالت کاربر در بیاید.

?ورزش ۳ در سال ۲۰۱۸

حالا در حال مشاهده یک ورزش ۳ خوب هستیم ، متریال دیزاین گوگل و بعد از ۱۰ سال فعالیت مستمر تغییرات در فونت اصلی ورزش ۳ از تاهما به یکان را میتوان جزو تغییرات مثبت در کارنامه دیزاین ورزش ۳ ثبت کرد ، مخصوصا ورزش۳ ای که حالا حالا ها راضی به تغییر وضعیت نبوده است .

به هر حال ورزش اکنون جزو یکی از ۵ سال برتر ایران است و اگر این تحولات ایجاد نمی شد بی شک کاربران خود را از دست می داد ، همانطور که سایت های معروف بسیاری به همین دلیل به گورستان وب سایت ها منتقل شدند ، یکی از آنها بلاگفاست ، احتمالا در “سیر تکاملی” بعدی به سراغ بلاگفا برویم و سیر نزولی آن را مورد بررسی قرار دهیم