به گزارش نبض انرژی ، در مورد انرژی شغلی در نبض انرژی بیشتر بخوانید فلسفه چی هزاران سال است که بخشی از فرهنگ چینی است. کلمه چی ترجمه های بسیاری دارد، مانند انرژی، هوا، نفس، نیروی زندگی، و یا ذات حیاتی. این نیروی حیاتی است که جنبش را ایجاد می کند و جهان را حفظ می کند. […]

به گزارش نبض انرژی ، در مورد انرژی شغلی در نبض انرژی بیشتر بخوانید

فلسفه چی هزاران سال است که بخشی از فرهنگ چینی است. کلمه چی ترجمه های بسیاری دارد، مانند انرژی، هوا، نفس، نیروی زندگی، و یا ذات حیاتی. این نیروی حیاتی است که جنبش را ایجاد می کند و جهان را حفظ می کند. چی چیزی است که اجازه می دهد سیارات، خورشید و ستاره ها در اطراف یکدیگر بچرخند. این حرکت اتم در تمام اجسام فیزیکی است. این نیرویی است که اجازه می دهد بذر به یک درخت قدرتمند یا یک جنین تبدیل شود به یک انسان کامل رشد. چی فاکتور متحرک در تمام موجودات زنده است، تغذیه دوره های زندگی.

مفاهیم انرژی نه تنها غذای اندیشه هستند، بلکه راه های بنیادینی هستند که می توانیم در زندگی روزمره ما سلامتی، شادی و هیجان را ایجاد کنیم. کار با انرژی یک عامل محوری در وضعیت کلی شادی ما است. انرژی، مانند آب، زندگی روزمره زمین است. جایی که آب جریان دارد، زندگی شکوفا می شود این همان اصل در کار ما در بدن است. اگر بخواهیم یک بدن سالم داشته باشیم، انرژی باید به همه قسمتها منتقل شود. بدون جریان انرژی مناسب، بدن باعث تنش، بیماری و بیماری می شود. این مانند یک استخر ایستا یا یک باغ خشک شده است. بدون گردش مداوم، همه چیز تمایل به بدخیم شدن دارد.

انرژی جنسی انرژی برای تمامیت خودمان است؟ بدن، ذهن و روح. این آب زندگی است و باغ های معبد انسانی را دوباره پر می کند. تمرینات انرژی جنسی توسعه یافته در آموزه های تائو است بسیار پیچیده تر و متمرکز تر از غرب است. آنها حق را به منبع جنسیتی ما می برند و آن را پرورش می دهند به طوری که انرژی و قدرت جنسی را به کسانی که از آنها به درستی استفاده می کنند، به ارمغان می آورد.

با توجه به تائوئیست ها، انرژی جنسی به مراتب بیش از جنس است، زیرا در تمام مناطق زندگی ما نفوذ می کند. بر سلامت و پیری بدن تاثیر می گذارد بر تولید هورمونی تاثیر می گذارد. فراوانی از انرژی جنسی تعمیر اختلالات هورمونی، کلسترول را کاهش می دهد و سطح فشار خون را کاهش می دهد. هنگامی که غدد جنینی تحریک می شوند، هورمون هایی را که توسط سایر غدد غدد درون ریز تشکیل شده اند، افزایش می دهد: آدرنال، تیماس، تیروئید، هیپوفیز و انسولین. شواهد زیادی نشان می دهد که ارتباط بین فعالیت جنسی هماهنگ و عقب ماندگی پیری وجود دارد.

رفلکسولوژی جنسی باعث تحریک هورمون رشد می شود، که توانایی آن برای متوقف کردن پیری در حال حاضر توسط طب غربی کشف می شود. در دیدگاه تائو، هورمون ها باید به صورت طبیعی تحریک شوند، از طریق تمرینات و ماساژ، خارج از طریق دارو مصرف نمی شوند. به نظر میرسد حضور این هورمون ها در خون باعث کاهش روند پیری می شود. با استفاده از تکنیک های انرژی جنسی از تائویستی، با تمرکز انرژی مستقیم بر غدد درون ریز، هورمون های غول پیکر قوی تولید می کنند.

انرژی جنسی نه تنها برای بدن مفید است، بلکه باعث تحریک احساسات می شود، که می تواند از کنترل خارج شود یا انرژی گرم، راحت و درخشان را در بدن ایجاد کند. عدم تعادل جنسی می تواند ذهن را با اندیشه های تحریف شده و خواسته های ناخوشایند ابراز کند، اما یک رابطه جنسی متعادل می تواند منبع خلاقیت و راه پرورش رویاهای ما باشد. این انرژی است که می تواند تحقق روحانی را ایجاد کند؛ زیرا نیرویی است که یکپارچه می شود و یکپارچگی را از مخالفت ها ایجاد می کند.

از این منظر، می توانیم ببینیم که اهمیت فوق العاده ای دارد که ما با انرژی جنس برخورد می کنیم و از آن استفاده می کنیم. بسیار مهم است که به یاد داشته باشید که انرژی جنسی باید به شیوه مناسب مورد استفاده قرار گیرد و نباید سرکوب یا حذف شود. سرکوب انرژی جنسی مانند تلاش برای نگهداری صدها توپ پینگ پنگ در زیر آب است. اگر آنها را فشار دهید، آنها در جای دیگری ظاهر میشوند. در عوض، رفلکسولوژی جنسی به دنبال بیان این انرژی است به طوری که بدن، ذهن و روح خود را افزایش دهد. در غیر این صورت این انرژی به دنبال راه هایی است که از طریق آن کم مصرف و هدر می رود و یا حتی می تواند به طور بالقوه برای سلامتی عمومی منفی باشد. تئوئیست ها این تکنیک ها را توسعه دادند تا بتوانیم در هماهنگی با خودمان و دیگران زندگی کنیم.