آزمایش مرحله آخر داروی کووید-۱۹ که ترامپ مصرف کرد، متوقف شد شرکت «ایلای لیلی» اعلام کرد، آزمایش بالینی داروی پادتن کووید-۱۹ را به دلیل نگرانی‌ درباره ایمنی آن، متوقف کرده است. به گزارش نبض انرژی ،  به نقل از رویترز، شرکت «ایلای لیلی» اعلام کرد، آزمایش بالینی داروی پادتن کووید-۱۹ را به دلیل نگرانی‌ درباره ایمنی آن، […]

آزمایش مرحله آخر داروی کووید-۱۹ که ترامپ مصرف کرد، متوقف شد

شرکت «ایلای لیلی» اعلام کرد، آزمایش بالینی داروی پادتن کووید-۱۹ را به دلیل نگرانی‌ درباره ایمنی آن، متوقف کرده است.

آزمایش مرحله آخر داروی کووید-۱۹ که ترامپ مصرف کرد، متوقف شد

به گزارش نبض انرژی ،

 به نقل از رویترز، شرکت «ایلای لیلی» اعلام کرد، آزمایش بالینی داروی پادتن کووید-۱۹ را به دلیل نگرانی‌ درباره ایمنی آن، متوقف کرده است.

شرکت لی‌لی در اوایل این ماه گفته بود که طبق داده‌های یک آزمایش بالینی، برای استفاده اضطراری از داروی آنتی‌بادی موسوم به «LY-CoV555» برای بیماران با کووید-۱۹ خفیف یا متوسط درخواست مجوز می‌کند و در تازه‌ترین اقدام، تصمیم به متوقف کردن روند آزمایش بالینی آن گرفته است.

این شرکت تأکید کرده است، آزمایش بالینی داروی خود ه تحت حمایت دولت بوده را صرفاً به دلیل نگرانی از ایمنی متوقفکرده است؛ دونالد ترامپ، رئیس جمهر آمریکا نیز در زمان ابتلا به کووید 19 از داروی این شرکت مصرف کرده است.

اطلاعیه جدید شرکت «ایلای لیلی اند کمپانی» یک روز پس از اطلاعیه شرکت جانسون‌اندجانسون منتشر شد؛ شرکت داروسازی  جانسون‌اندجانسون به دلیل  بروز بیماری در یک داوطلب مجبور به متوقف کردن  آزمایش بزرگ واکسن خود شد.