به گزارش نبض انرژی ، پیش بینی قیمت سکه در معاملات امروز ▫️ رابطه قیمت سکه با اجزای بنیادی اثرگذار بر قیمت خود تا حد زیادی به‌هم‌خورده است و حباب این فلز گران‌بها دیروز به بالای یک‌میلیون و 600 هزار تومان رسید. باوجود چنین حبابی، هم چنان تقاضا در بازار سکه قابل‌توجه به نظر می‌رسد […]

به گزارش نبض انرژی ،

پیش بینی قیمت سکه در معاملات امروز

▫️ رابطه قیمت سکه با اجزای بنیادی اثرگذار بر قیمت خود تا حد زیادی به‌هم‌خورده است و حباب این فلز گران‌بها دیروز به بالای یک‌میلیون و 600 هزار تومان رسید. باوجود چنین حبابی، هم چنان تقاضا در بازار سکه قابل‌توجه به نظر می‌رسد و تنها تغییر مسیر دلار می‌تواند سکه بازان را در موقعیت عقب‌گرد قرار دهد.

▫️سکه در معاملات فردایی کماکان بالای سطح 16 میلیون تومان قرار دارد و مسیر امروز آن نیز بسته به روند بازار دلار است.

▫️یک اقتصاددان می‌گوید: بازارها در بلندمدت به سمتی می‌روند که ارزش طبیعی آن‌ها می‌گوید اما در کوتاه‌مدت در جهتی حرکت می‌کنند که معامله گران انتظار دارند. بازار سکه این روزها بر ذهنیت خریداران می‌چرخد. اشتهای عجیب معامله گران و ریسک‌های آنان موجب شده فاصله‌گیری سکه از ارزش ذاتی به محدوده دومیلیونی وارد شود.

▫️آخرین بار که سکه وارد این محدوده شد تعدیل جزئی را ثبت کرد اما این بار برای فاصله‌گیری از این حباب بزرگ نیازمند آن است که سوءتفاهم دلاری در رابطه با تزریق ارز رفع شود وگرنه این بازار منتظر بهانه در کانال جدید فعلاً جا خوش می‌کند. بازاری که در آن بدبینی بینی به آینده اقتصاد بر هر خبری که می‌توان این تصور را تغییر دهد غلبه می‌کند.