به گزارش نبض انرژی ، ابوذر صالحی، مدیرکل روابط عمومی شرکت توانیر در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، در بیان زمان اعمال مصوبه برق امید، عنوان کرد: از اول آبان‌ماه سال جاری هزینه برق مشترکان کم مصرف، مطابق الگوهای مصوب طرح برق امید شامل تحفیف ۱۰۰ درصدی می‌شود و این مشترکان از پرداخت هزینه برق […]

به گزارش نبض انرژی ،

ابوذر صالحی، مدیرکل روابط عمومی شرکت توانیر در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، در بیان زمان اعمال مصوبه برق امید، عنوان کرد: از اول آبان‌ماه سال جاری هزینه برق مشترکان کم مصرف، مطابق الگوهای مصوب طرح برق امید شامل تحفیف ۱۰۰ درصدی می‌شود و این مشترکان از پرداخت هزینه برق مادامی که در رده کم‌ مصرف باقی بمانند، معاف هستند.

مدیرکل روابط عمومی شرکت توانیر، با اشاره به ابلاغ مصوبه هیئت وزیران در ۴ شهریورماه سال جاری، گفت: پس از ابلاغ دستور هیئت وزیران و ارائه فرصت ۲ ماهه به منظور تکمیل آیین‌نامه‌های اجرایی، سازوکار اجرایی در شرکت توانیر تهیه و برای تایید نهایی به وزارت نیرو ارسال شده است.

*آیین‌نامه اجرایی طرح برق امید، منتظر تایید وزیر نیرو

وی با اشاره به روند تهیۀ آیین‌نامه طرح برق امید، افزود: متولیان صنعت برق کشور با جلسات متعدد و همچنین گرفتن اظهار نظر کارشناس و نمایندگان کمیسیون انرژی نسبت به تهیۀ آیین نامه در مدت زمان مقرر اقدام کردند.

صالحی، در تشریح جزئیات طرح برق امید، گفت: مشترکان برق به منظور پیگیری اخبار و اطلاعات طرح برق امید، می‌توانند به تارنمای برق امید به نشانی« bargh-omid.ir » مراجعه کرده و از جزئیات این طرح مطلع شوند.

این مقام مسئول در پایان، ضمن اشاره به الگوهای مصوب طرح تخفیف ۱۰۰ درصدی برق گفت: مشترکانی که در ماه‌های عادی در مناطق گرم کمتر از ۱۰۰ کیلو وات و در مناطق عادی کمتر از ۸۰ کیلو وات مصرف برق دارند، مشمول تخفیف صددرصدی خواهند شد. همچنین هیچ یک از سکونت‌گاه های غیر رسمی و واحدهای مسکونی خالی از تخفیف صددرصدی برق بهره‌مند نخواهند شد.

به گزارش فارس، مخاطبان در سامانه فارس من سوژه «برق رایگان نمی خواهیم» را ثبت کرده‌اند.