به گزارش نبض انرژی ، در مورد مقدی ترین مواد غذایی انرژی زای جنسی در نبض انرژی بیشتر بخوانید انواع مواد غذایی برای تقویت کننده قوای جنسی داشتن فعالیت جنسی سالم در گرو داشتن جسم و روح سالم است. طبق آمار طلاق ،بیشترین علت جدایی زوج ها ناشی از مشکلات جنسی بوده است.بهترین روش برای حل این مشکل، تقویت قوای جنسی در زنان […]

به گزارش نبض انرژی ، در مورد مقدی ترین مواد غذایی انرژی زای جنسی در نبض انرژی بیشتر بخوانید

انواع مواد غذایی برای تقویت کننده قوای جنسی

داشتن فعالیت جنسی سالم در گرو داشتن جسم و روح سالم است. طبق آمار طلاق ،بیشترین علت جدایی زوج ها ناشی از مشکلات جنسی بوده است.بهترین روش برای حل این مشکل، تقویت قوای جنسی در زنان و مردان می باشد.یکی از روشهای تقویت قوای جنسی در زنان و مردان، تغذیه مناسب می باشد.

قوای جنسی

هر فرد با شناخت طبه خود می توند رژیم غذایی مناسبی را تنظیم کند که قطعا در تقویت قوای جنسی بسیار موثر خواهد بود .آنچه که مردان مصرف می کنند، از قدرت نعوظ تا تحرک اسپرم، بر قدرت و تقویت آنها تاثیر زیادی دارد.

تغذیه مناسب و دریافت به اندازه ویتامین ها و مواد معدنی مانند ویتامین های A,E,B و عناصری همچون روی و منیزیم و.. نقش فوق العاده ای درتولید هورمون های جنسی افزایش قدرت باروری، سلامت دستگاه تناسلی، تولید اسپرم و تشکیل سلول تخم دارد.

 بهترین غذا ها یرای تقویت میل جنسی :

کرفس :

یکی از بهترین مواد غذایی جهت تقویت قوای جنسی ، کرفس می باشد. کرفس منبع غنی از آندروژن است.آندروژن هورونی است که ترشح آن نقش بسییاری در فعالیت جنسی دارد.

تقویت قوای جنسی

بادام :

بادام منبعی غنی از اسیدهای چرب ضروری است. درواقع اسیدهای چرب ضروری، ماده اصلی برای ساخته شدن هورمون های مردانه اند. بادام استرس را کاهش داده و آرامش بخش است.

موز ، انبه، هلو و توت فرنگی

منابعی غنی از ویتامین C می باشند و به بالارفتن میزان انرژی کمک می کند.موز حاوی آنزیم بروملین (Bromelain) است. این آنزیم می تواند ناتوانی جنسی را در مردان درمان کند. علاوه بر این موز مقدار زیادی پتاسیم و انواع ویتامین B چون ریبوفلاوین در خود دارد که موجب افزایش انرژی در بدن می شود.

سیر :

این ماده غذایی یکی از بهترین و مفیدترین مواد غذایی برای  تقویت قوای جنسی است.اغلب به خاطر بوی ناخوشایند سیر، از خوردن آن اجتناب می کنند اما پس از خوردن آن می توان برای از بین بردن بوی آن ، برگ نعنا در دهان بجوید.

انجیر :

انجیر مملو از اسیدهای آمینه است. در طب سنتی از انجیر به عنوان تقویت کننده قوای جنسی نام برده شده است.

ماهی  :

مصرف ماهی های چرب با افزایش میل جنسی مرتبط است. شما می توانید سراغ شاه ماهی، قزل آلا، ساردین و ماهی تن آلباکور بروید، که دارای مقدار فراوانی اسید چرب امگا 3 هستند.
تقویت قوای جنسی

 جگر :

منبعی فوق العاده از گلوتامین (نوعی سوخت سلولی) است که می تواند کارایی دستگاه ایمنی بدن را بهبود بخشد. اگر تنها مقدار کمی جگر به رژیم غذایی خود بیفزایید، از انرژی بالایی برخوردار خواهید بود.

تخم مرغ :

تخم مرغ نه تنها نماد باروری است، بلکه به میزان فراوان دارای ویتامین B5 و B6 است که موجب کاهش استرس می شود و سطح هورمون را به طور موثری به تعادل می رساند.بهتر است قبل از فعالیت جنسی تخم مرغ خورده شود.

امگا 3 :

تحقیقات نشان داده است که اسید چرب امگا 3 موجود در اسپرم مردان نابارور کمتر از مردان بارور است. جالب است بدانید مردانی که باروری بالایی دارند اسید چرب امگا 3 بیشتری نسبت به امگا 6 در آنها یافت می شود.

همچنین این اسیدها با تظیم عملکرد بدن از حمله های قلبی جلوگیری کرده و باعث تقویت سیستم بینایی, سیستم عصبی, پوست و استخوان ها می شود.

علاوه براین مواد غذایی می توان به گردو و تمام مغزها و..  نیز اشاره کرد.

بدترین غذاها :

مصرف کافئین موجود در چای و …, الکل, سیگار و تنباکو اختلالات جنسی را ایجاد و تشدید می بخشند، این مواد باعث ایجاد و تشدید اختلالات جنسی شده و قوای جنسی را کاهش می دهد. باید از مصرف موادغذایی های چرب، پر نمک و شیرین بپرهیزید. این غذاها جز ضرر و بیماری هیچ سودی نخواهد داشت.