شرکت رویال داچ شل اعلام کرد قصد دارد 9000  شغل را تعدیل کند که بیش از 10 درصد از نیروی کار آن را تشکیل می‌دهند. این اقدام در جهت ایجاد تغییرات اساسی در شرکت به سمت انرژی‌های کم کربن صورت می‌گیرد. شرکت شل که در پایان سال گذشته میلادی 83 هزار نیروی کار داشت، اعلام […]

شرکت رویال داچ شل اعلام کرد قصد دارد 9000  شغل را تعدیل کند که بیش از 10 درصد از نیروی کار آن را تشکیل می‌دهند. این اقدام در جهت ایجاد تغییرات اساسی در شرکت به سمت انرژی‌های کم کربن صورت می‌گیرد.

شرکت شل که در پایان سال گذشته میلادی 83 هزار نیروی کار داشت، اعلام کرد تغییر ساختار شرکت باعث می‌شود صرفه جویی سالانه آنها تا 2022 از دو میلیارد دلار فعلی به 2.5 میلیارد دلار برسد.

سهام شرکت شل در معاملات امروز لندن یک درصد کاهش یافت.

شرکت شل ماه گذشته بازبینی گسترده‌ای را از کسب و کار خود با هدف کاهش هزینه ها آغاز کرد که در جهت تغییر ساختار به سمت انرژی‌های کم کربن صورت می‌گیرد.

این شرکت انگلیسی هلندی اعلام کرد انتظار دارد تا پایان سال 2022 بین 7000 تا 9000 نفر را اخراج کند. این تعداد شامل 1500 نفری هم می‌شوند که در سال جاری با تعدیل نیروی داوطلبانه موافقت کردند.

بریتیش پترولیوم، رقیب شل قبلا اعلام کرده بود قصد دارد ده هزار شغل را کاهش دهد. برنارد لونی، مدیرعامل این شرکت قصد دارد کسب و کار خود در انرژی های تجدید پذیر را به سرعت گسترش داده و تولید نفت و گاز را پایین بیاورد.