سقوط 22 هزار واحدی شاخص کل در همان ده دقیقه ابتدایی بازار موجب شد تا این شاخص به کانال یک میلیون و 400 هزار واحدی وارد شود. در پایان نیمه نخست معاملات امروز، شاخص کل در نهایت اُفت 25 هزار واحدی را تجربه کرد. در ادامه و با خبرهای مثبتی که از جلسه رای اعتماد […]

سقوط 22 هزار واحدی شاخص کل در همان ده دقیقه ابتدایی بازار موجب شد تا این شاخص به کانال یک میلیون و 400 هزار واحدی وارد شود. در پایان نیمه نخست معاملات امروز، شاخص کل در نهایت اُفت 25 هزار واحدی را تجربه کرد. در ادامه و با خبرهای مثبتی که از جلسه رای اعتماد علیرضا رزم حسینی وزیر پیشنهادی وزارت صمت از مجلس مخابره شد رفته رفته صف های فروش برچیده شد و شاخص کل نیز روند نزولی خود را متوقف کرد و راه صعود را در پیش گرفت.

در نهایت شاخص کل در پایان معاملات امروز مورخه 8 مهر 1399 با کاهش 23028 واحدی بر روی کانال یک میلیون و 492 هزار و 901 واحدی آرام گرفت.

پیش بینی بورس فردا 9 مهر 99/ شاخص به کانال 1.5 میلیون واحدی باز خواهد گشت؟

فردا 9 مهر 1399بازار چگونه خواهد بود؟ آیا شاخص کل کانال یک میلیون و 500 هزار واحدی را باز پس خواهد گرفت؟

رویا ذبیحی سامانی کارشناس بازار سرمایه در گفتگو با خبرنگار نبض بورس گفت: با توجه به رشد تقاضا در روز جاری مورخه 8 مهر 1399 در گروه های پتروشیمی و فلزی و معدنی و هم چنین جمع شدن صفوف فروش نماد خودرو و گروه بانکی، می توان به افزایش تقاضا و متعادل شدن بازار در فردا مورخه 9 مهر 99 امیدوار بود. وی افزود: گزارش های خوب شهریور ماه و رشد نرخ های فروش، در کنار کاهش تاثیرات ریسک سیاسی و افزایش نرخ دلار و بازارهای موازی، انتظار رشد بازار سرمایه را تقویت می کند و امید است که فردا شاخص بتواند بالای 1.5 میلیون واحد خود را به تثبیت برساند.