سخنگوی قوه قضاییه در خصوص آخرین وضعیت پرونده هفت سنگان گفت: این پرونده در دادگاه رسیدگی‌های عمده‌اش انجام شده است و در رابطه با متهمان تحقیقات انجام شده است و در رابطه با قضاتی که در این پرونده مطرح هستند، این بخش از پرونده منتظر نظر دادسرای انتظامی قضات است. وی در پاسخ به سوالی […]

سخنگوی قوه قضاییه در خصوص آخرین وضعیت پرونده هفت سنگان گفت: این پرونده در دادگاه رسیدگی‌های عمده‌اش انجام شده است و در رابطه با متهمان تحقیقات انجام شده است و در رابطه با قضاتی که در این پرونده مطرح هستند، این بخش از پرونده منتظر نظر دادسرای انتظامی قضات است.

وی در پاسخ به سوالی درباره “سرنوشت پرونده فردی که مسئول خصوصی سازی‌ها بود” گفت: پرونده فرد مذکور به دادگاه ارسال شده و دادگاه اشکالاتی را مطرح کرد و پرونده به دادسرا بازگشت و پس از رفع نقص به دادگاه بازگشته است. در رابطه با خصوصی سازی ها ورود قوه قضائیه یک ورود جدی و توأم با راهکار بوده است. در رابطه با شرکت کشت و صنعت مغان هم منتظر نظر هیأت داوری هستیم. تجدید نظر در رابطه با واگذاری‌ها هم منوط به این است به هیأت داوری ارجاع شود و یا بسته به ورود برخی سازمان‌ها دارد.

سخنگوی قوه قضاییه در خصوص آخرین وضعیت پرونده‌های شرکت‌های خودرویی گفت: پرونده مفتاح رهنورد و عظیم خودرو و رامک خودرو جز پرونده‌های دارای شکات متعدد است که با دستور رئیس قوه قضائیه این پرونده‌ها در اولویت قرار گرفت. جلسه بعدی دادگاه عظیم خودرو فردا برگزار می‌شود و تا پایان مهر حکم صادر می‌شود. پرونده رامک خودرو و مفتاح هم آبان ماه تعیین وقت شده است.

وی درباره پرونده پتروشیمی گفت: آخرین دفاع از متهمان اخذ شد و جلسات دادگاه به اتمام رسید و ان‌شاءالله چند روز آینده دادنامه به اتمام می رسد. با رییس دادگاه صحبت داشتم گفته که تا الان ۷۰۰ صفحه رای نوشته و پرونده در حال نهایی شدن دادنامه است.