مایکل نوگراتز، مدیر عامل شرکت گلکسی دیجیتال اعلام کرد که در حال حاضر با توجه به نزدیک شدن زمان انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، دلار عملکردی نزولی خواهد داشت و احتمال می‌رود که قیمت طلا و بیت‌کوین افزایش پیدا کند.  او در ادامه با اشاره به این موضوع که قیمت بیت‌کوین نسبت به طلا روند صعودی […]

مایکل نوگراتز، مدیر عامل شرکت گلکسی دیجیتال اعلام کرد که در حال حاضر با توجه به نزدیک شدن زمان انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، دلار عملکردی نزولی خواهد داشت و احتمال می‌رود که قیمت طلا و بیت‌کوین افزایش پیدا کند.

 او در ادامه با اشاره به این موضوع که قیمت بیت‌کوین نسبت به طلا روند صعودی بیشتری خواهد داشت، می‌گوید: «تنها ۴۰ روز به انتخابات آمریکا مانده و در این مدت ریسک سرمایه‌گذاری افزایش می‌یابد و شاهد نوسانات بالایی در بازار خواهیم بود. به عقیده من اکنون زمان مناسبی برای سرمایه‌گذاری در بازار سهام نیست و باید خود را برای خرید قیمت دارایی‌ها با هزینه پایین آماده کنیم.» او اعتقاد دارد که طلا و بیت کوین شباهت زیادی به هم دارند؛ اما بیت‌کوین به علت جدید بودن عملکرد بهتری خواهد داشت.

مدیر عامل شرکت گلکسی دیجیتال پیش‌بینی می‌کند که قیمت طلا افزایش خواهد داشت و تا دو سال آینده قیمت بیت‌کوین با رشد ۵ برابری از قیمت کنونی خود به ۵۰هزار دلار خواهد رسید. نوگراتز می‌گوید پیروزی بایدن در انتخابات آمریکا؛ مالیات‌ها و خصوصا مالیات بر درآمد را افزایش خواهد داد و این اتفاق خوشایندی برای بازار سهام نیست. او احتمال می‌دهد که شانس پیروزی بایدن در این دوره از انتخابات بیشتر است، به همین علت سهام خود را فروخته و پوزیشن شورت تسلا و اپل را گرفته‌ است.

او توصیه می‌کند که هر سرمایه‌گذاری باید ۱ تا ۳ درصد از سبد سرمایه خود را به خرید بیت کوین اختصاص دهد. این کار یک استراتژی خوب برای پوشش ریسک سرمایه‌گذاری است. خزانه و بانک مرکزی دو نهاد مالی در واقع یک نهاد واحد هستند. خزانه پول چاپ می‌کند و بانک مرکزی آن را عرضه می‌کند. ما در یک سطح عمیقی از عدم قطعیت به سر می‌بریم و دقیقا نمی‌دانیم چه اتفاقی رقم خواهد خورد. تورم در دلار و کاهش ارزش فیات بسیار بیشتر از چیزی است که در طول زندگی خود دیده‌ایم.

نبض فناوری