روز گذشته سرانجام وزارت ورزش پاداش سال 97 مدال آوران کشتی را به حساب فدراسیون واریز کرد. اینطور که گفته شد هر سکه بهار آزادی برای کشتی گیران دو میلیون تومان محاسبه شده که از این پاداش نیز مالیات کسر خواهد شد. این در حالی است که پاداش مدال بازی‌های آسیایی 2018 جاکارتا که قبلا […]

روز گذشته سرانجام وزارت ورزش پاداش سال 97 مدال آوران کشتی را به حساب فدراسیون واریز کرد. اینطور که گفته شد هر سکه بهار آزادی برای کشتی گیران دو میلیون تومان محاسبه شده که از این پاداش نیز مالیات کسر خواهد شد.

سکه بهار آزادی ۲ میلیون تومان شد!

این در حالی است که پاداش مدال بازی‌های آسیایی 2018 جاکارتا که قبلا به حساب کشتی گیران واریز شده بود، هر سکه سه میلیون تومان محاسبه شده بود و این رقم صدای همه مدال‌آوران کشتی را درآورده است.

علیرضا نجاتی دارنده مدال برنز کشتی فرنگی سال 2019 جهان که سهمیه المپیک توکیو را نیز به دست آورده، در این خصوص به تسنیم گفت: برای مدال برنز جوانان جهان و نایب قهرمانی آسیای من جمعاً 20 سکه در نظر گرفته‌اند که در مجموع 40 میلیون تومان قرار است به من پرداخت کنند و هر سکه را دو میلیون تومان حساب کرده‌اند. سه سال پیش هر سکه را برای ما یک میلیون و هشتصد و پنجاه هزار تومان محاسبه کردند اما اکنون با وجود گذشت چند سال و با این تورم شدید و اینکه سکه به 14 میلیون تومان رسیده است، اینگونه به ما پاداش داده‌اند. هیچ کدام از بچه‌ها نمی‌خواهند این پاداش را دریافت کنند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا این تصمیم فقط از سوی فرنگی‌کاران اتخاذ شده، گفت: آزادکاران هم اعتراض دارند و شنیدم آنها هم نمی‌خواهند این پاداش را بگیرند.