سوفیا لورن» در ۸۶ سالگی با «نتفلیکس» به دنیای بازیگری برمی‌گردد سوفیا لورن اسطوره بازیگری سینمای ایتالیا و جهان و برنده جایزه اسکار پس از ۱۱ سال دوری از حرفه بازیگری و سینما، قرار است برای ایفای نقش در یک فیلم پلتفرم اکران آنلاین نتفلیکس به عرصه هنر بازگردد. ادواردو پونتی، پسر سوفیا لورن و […]

سوفیا لورن» در ۸۶ سالگی با «نتفلیکس» به دنیای بازیگری برمی‌گردد

سوفیا لورن اسطوره بازیگری سینمای ایتالیا و جهان و برنده جایزه اسکار پس از ۱۱ سال دوری از حرفه بازیگری و سینما، قرار است برای ایفای نقش در یک فیلم پلتفرم اکران آنلاین نتفلیکس به عرصه هنر بازگردد.

ادواردو پونتی، پسر سوفیا لورن و کارلو پونتی تهیه‌کننده مشهور و فقید سینمای ایتالیا، قرار است کارگردانی فیلم “زندگی در پیش رو” که یک درام ایتالیایی است را برعهده بگیرد.

سوفیا لورن افسانه‌ای در این فیلم نقش یک زن یهودی به نام مادام روزا را ایفا می‌کند که از وقایع هولوکاست جان سالم بدر برده است.

خانم لورن در حال حاضر در ژنو زندگی می‌کند.

در سینمای ایران در قبل از انقلاب، فیلم‌های زیادی از سوفیا لورن از جمله «نان و عشق و فانتزی»، «ازدواج به سبک ایتالیایی»، «دیروز امروز فردا»، «سقوط امپراطوری رم»، «کنتسی از هنگ‌کنگ» بصورت دوبله فارسی اکران و با استقبال مردم همراه شده بوده بود.

سوفیا لورن مکمل بازیگران مطرحی همچون مارلون براندو، آلن دلون، مارچلو ماسترویانی، ویتوریو دسیکا و… بوده و سابقه همکاری با چارلی چاپلین را هم در کارنامه دارد.