طبق گزارش‌های اخیر به احتمال زیاد رویداد رونمایی از آیفون ۱۲ در تاریخ ۱۳ اکتبر مصادف با ۲۲ مهر برگزار خواهد شد. در هفته‌های گذشته، شرکت اپل از ساعت‌های جدید اپل واچ SE و اپل واچ سری ۶ و همچنین مدل‌های جدید iPad و iPad Air در یک رویداد ویژه “Time Flies” رونمایی کرد. اکنون […]

طبق گزارش‌های اخیر به احتمال زیاد رویداد رونمایی از آیفون ۱۲ در تاریخ ۱۳ اکتبر مصادف با ۲۲ مهر برگزار خواهد شد.

در هفته‌های گذشته، شرکت اپل از ساعت‌های جدید اپل واچ SE و اپل واچ سری ۶ و همچنین مدل‌های جدید iPad و iPad Air در یک رویداد ویژه “Time Flies” رونمایی کرد. اکنون این شرکت در حال آماده‌سازی یک رویداد ویژه جدید در هفته‌های آینده برای رونمایی از مدل های آیفون ۱۲ است.

شرکت اپل هنوز تاریخ دقیق رونمایی از سری جدید گوشی‌های خود را مشخص نکرده است؛ اما طبق گزارش‌های اخیر به احتمال زیاد این رویداد در تاریخ ۱۳ اکتبر مصادف با ۲۲ مهر برگزار خواهد شد. مدیر عامل شرکت مخابرات انگلیس، مارک آلرا، اعلام کرده است که اپل در آستانه رونمایی از آیفون‌های ۵G جدید در روزهای آینده و نزدیک است.

پیش‌بینی می‌شود که اپل این بار چهار مدل آیفون را روانه بازار کند. نام این گوشی‌های جدید در فضای مجازی درز کرده است و طبق آخرین اخبار منتشر شده، نام آن‌ها به این صورت خواهد بود:

*گوشی با نمایشگر ۵.۴ اینچی، آیفون ۱۲ مینی نام دارد.

*گوشی با نمایشگر ۶.۷ اینچی، آیفون ۱۲ پرومکس نامیده می‌شود.

*دو گوشی با نمایشگر ۶.۱ اینچی، آیفون ۱۲ و آیفون ۱۲ پرو نامیده می‌شوند.

طبق گزارشات مدل های ۶.۱ اینچی و ۶.۷ اینچی آیفون ۱۲ ناچ یا بریدگی مشابه آیفون‌های ۱۱ برای دوربین سلفی خواهند داشت؛ اما مدل ۵.۴ اینچی دارای یک بریدگی باریک است تا اطلاعات بیشتری را در لبه‌های بالایی نمایشگر نشان دهد.

اخیرا مشخص شد که قیمت آیفون ۱۲ مینی می‌تواند قیمتی بین ۶۹۹ تا ۷۴۹ دلار باشد؛ در حالی که قیمت آیفون ۱۲ در حدود ۷۹۹-۸۴۹ دلار است. پیش‌بینی می‌شود مدل های پرو وپرومکس بین ۱۱۰۰ تا ۱۲۰۰ دلار قیمت داشته باشند. این اعداد رسمی و دقیق نیستند؛ در نتیجه برای اطمینان از این موضوع باید منتظر اعلامیه رسمی شرکت اپل باشیم.

منبع : gimochina