بازار سهام امروز را سبز شروع کرد. شاخص کل بازار سهام تا این لحظه ۲٫۵۲ درصد رشد داشته است. اما آیا این رشد ادامه‌دار است؟ به گزارش نبض انرژی ،  بازار سهام امروز را سبز شروع کرد. شاخص کل بازار سهام تا این لحظه 2.16 درصد رشد داشته است. اما آیا این رشد ادامه‌دار است؟ […]

رشد بورس چقدر ادامه دارد؟

بازار سهام امروز را سبز شروع کرد. شاخص کل بازار سهام تا این لحظه ۲٫۵۲ درصد رشد داشته است. اما آیا این رشد ادامه‌دار است؟

به گزارش نبض انرژی ،  بازار سهام امروز را سبز شروع کرد. شاخص کل بازار سهام تا این لحظه 2.16 درصد رشد داشته است. اما آیا این رشد ادامه‌دار است؟

محمد گرجی‌آرا، کارشناس بازار سرمایه در گفتگو با تجارت‌نیوز بازار امروز را هیجانی دانست.

این کارشناس بازار سرمایه گفت: زمانی که بازار یا صف خرید است یا صف فروش، نشان‌دهنده سطح بالای هیجان است. نمادهایی که دیروز منفی بودند و یا حتی صف فروش داشتند، امروز در صف خرید هستند.

او در ادامه گفت: این هیجان برای روند بازار مضر است. زیرا به نظر می‌رسد افراد معاملاتشان را بر اساس میزان حجم صف‌های خرید و فروش یک سری نماد مشخص تعیین می‌کنند. در حالی که باید براساس عملکرد بنیادی، ظرفیت شرکت‌ها و وضعیت سودسازی آنها باشد.

این کارشناس بازار سرمایه افزود: این موضوع برای روند بلندمدت بازار چالش ایجاد می‌کند.

او درباره پایداری مثبت بودن بازار گفت: با توجه به این سطح هیجان، شاخص نزدیک به یک و 760 فروشنده خواهیم داشت و به نظرم بازار روندی صعودی ولی به صورت نوسانی خواهد داشت.

گرجی‌آرا در پایان از وضعیت بورس طی یک ماه آینده گفت: روند نوسانی وضعیت بازار از الان تا انتخابات آمریکا ادامه‌دار است.