ارتقای آمادگی ورزشکاران منطقه سه در شرایط بحرانی
ارتقای آمادگی ورزشکاران منطقه سه در شرایط بحرانی
آموزش های هدفمند در زمینه واکنش صحیح در مواقع اضطراری، موجب افزایش کمی و کیفی برنامه های آموزشی می شود و بدون شک توجه به این گونه موارد، با درنظر گرفتن امکانات طبیعی و غیر طبیعی و مولفه های فرهنگی و نیروی انسانی منطقه، در کاهش تلفات انسانی بسیار موثر است.

به گزارش ” نبض بیمه ” به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه سه، مهدی حضرتی دبیر ستاد مدیریت بحران و پدافند غیرعامل با اشاره به لزوم واکنش افراد در حوادث طبیعی و غیر طبیعی گفت: واکنش صحیح افراد در مقابله با حوادث اضطراری نیازمند ارتقای دانش آنها است به همین منظور ستاد مدیریت بحران این منطقه با مشارکت شهرداری ناحیه دو، سازمان آتش نشاني تهران و اورژانس تهران، موارد مرتبط را از قبیل: اطفاء حریق و امداد و كمك هاي اوليه را به ورزشکارانی که در ایستگاه های ورزشی بوستان ملت حضور می یابند، می آموزند.

به گفته دبیر ستاد مدیریت بحران و پدافند غیرعامل شهرداری منطقه سه، دانش های مورد نیازی که باید ورزشکاران از آن مطلع باشند به دلیل پیشگیری از شیوع ویروس کرونا در محیطی باز و رعایت پروتکل های بهداشتی انجام شد.

وی افزود: توسعه، تقویت و گسترش آموزش های شهروندی با موضوع مدیریت بحران و تعامل و همکاری میان اداره ها و سازمان های تخصصی می تواند در آمادگی هرچه بیشتر دستگاهای اجرایی مفید وسازنده و تاثیرگزار باشد.

در ادامه عباس فخارمنش معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه سه گفت: آموزش های هدفمند در زمینه واکنش صحیح در مواقع اضطراری، موجب افزایش کمی و کیفی برنامه های آموزشی می شود و بدون شک توجه به این گونه موارد، با درنظر گرفتن امکانات طبیعی و غیر طبیعی و مولفه های فرهنگی و نیروی انسانی منطقه، در کاهش تلفات انسانی بسیار موثر است.