مصطفی سالاری، عصر امروز در بازدید از نیروگاه اتمی بوشهر به مناسبت روز ملی فناوری هسته‌ای اظهار داشت: در این بازدید بیش از پیش به حساسیت و اهمیت تلاشگران در نیروگاه اتمی بوشهر پی بردیم که تاکنون هم موفقیت‌های بزرگی برای کشورمان به ارمغان آورده‌اند. وی با اشاره به موفقیت تیم مذاکره کننده هسته‌ای کشور […]

مصطفی سالاری، عصر امروز در بازدید از نیروگاه اتمی بوشهر به مناسبت روز ملی فناوری هسته‌ای اظهار داشت: در این بازدید بیش از پیش به حساسیت و اهمیت تلاشگران در نیروگاه اتمی بوشهر پی بردیم که تاکنون هم موفقیت‌های بزرگی برای کشورمان به ارمغان آورده‌اند.

وی با اشاره به موفقیت تیم مذاکره کننده هسته‌ای کشور تصریح کرد: اکنون تیم مذاکره هسته‌ای کشور در مذاکرات گروه 1+5   توفیق‌های خوبی کسب کرده‌اند که حاصل درایت رهبر معظم انقلاب اسلامی و تدابیر رئیس جمهور بوده است.

استاندار بوشهر با اشاره به نتایج موفقیت آمیز مذاکرات هسته‌ای عنوان کرد: قطعا نتایج حاصل شده در راستای پشتیبانی ملت، رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اسلامی و حاصل خون پاک شهدا بوده که سبب شده قدرت‌های بزرگ دنیا برای تعامل با ایران به پای مذاکره کشانده شوند.

سالاری، با اشاره به اینکه بوشهر قطب انرژی و فناوری هسته‌ای در کشور است افزود: با نتایج به دست آمده در مذاکرات هسته‌ای، قطعا توفیقات بیشتری در توسعه نیروگاه اتمی بوشهر ایجاد می‌شود.