آنر با حضور در نمایشگاه ایفا ۲۰۲۰ از جدیدترین محصولات خود در حوزه زندگی هوشمند رونمایی کرد و برنده دو تندیس طلا برای نوآوری در فناوری محصول شد. آنر موفق شد تندیس طلای نوآوری در فناوری محصول IFA برای HONOR MagicBook Pro و HONOR Watch GS Pro را از آن خود کند. آنر واچ GS Pro جایزه محصول […]

آنر با حضور در نمایشگاه ایفا ۲۰۲۰ از جدیدترین محصولات خود در حوزه زندگی هوشمند رونمایی کرد و برنده دو تندیس طلا برای نوآوری در فناوری محصول شد.

آنر موفق شد تندیس طلای نوآوری در فناوری محصول IFA برای HONOR MagicBook Pro و HONOR Watch GS Pro را از آن خود کند. آنر واچ GS Pro جایزه محصول پوشیدنی ورزشی نوآورانه و آنر مجیک‌بوک پرو جایزه لپ‌تاپ نوآورانه با عملکرد بالا را دریافت کرد.

برند آنر، همواره نگاه خاصی به جوانان داشته و با تکیه بر طراحی‌های نو در حوزه فناوری، سعی دارد سبک زندگی متفاوتی را برای جوانان ایجاد کند. محصولات جدید HONOR نیز از این قاعده مستثنی نیستند.

همان‌طورکه می‌دانید، آنر در جریان رویداد IFA 2020 از لپ‌تاپ‌‌های HONOR MagicBook Pro، HONOR MagicBook 14 و HONOR MagicBook 15 همراه با پردازنده‌های قدرتمند AMD رونمایی کرد.

آنر مجیک‌بوک پرو، با وب‌کم پاپ‌آپ میان کیبورد، یک لپ‌تاپ ۱۶.۱ اینچی تمام‌صفحه (FullView) با پشتیبانی ۱۰۰ درصدی از رنگ‌های sRGB است.  پردازنده ۷ نانومتری AmD Ryzen 5 4600H Prossesor قلب تپنده HONOR MagicBookPro است که ۱۶ گیگابایت رم و ۵۱۲ گیگابایت SSD آن را همراهی می‌کنند. همچنین لپ‌تاپ‌های مجیک بوک ۱۴ و ۱۵ آنر،  با پردازنده Ryzen 5 4500U و۸ گیگابایت رم و ۵۱۲ گیگابایت SSD به بازار عرضه خواهند شد.

همچنین آنر در کنار این محصولات، ۲ ساعت هوشمند جدید یعنی HONOR Watch ES و HONOR Watch GS Pro را معرفی کرد. ساعت‌ هوشمند HONOR Watch GS Pro محصولی مناسب ماجراجویی با عمر باتری ۲۵روزه، یکی از جان‌سخت‌ترین ساعت‌های هوشمند بازار است. این دستگاه دارای مقاومت بالایی بوده و نزدیک به ۱۴ آزمایش نظامی MIL-STD-810G  روی آن انجام شده است. حالت‌های ورزش و تمرین مختلف از جمله کوهنوردی، پیاده‌روی، اسکی، دویدن در محیط داخلی و فضای باز و… را پشتیبانی می‌کند.

ساعت دیگر آنر یعنی HONOR Watch ES برایعلاقه‌مندان به تناسب اندام، مد و فشن طراحی شده و می‌تواند نزدیک به ۱۰ روز شارژدهی داشته باشد.

آنر، همچنین ۳ محصول جدید از خانواده HONOR CHOICE را برای عرضه جهانی آماده کرده است.