عذرخواهی وزیر نیروی سابق+عکس
عذرخواهی وزیر نیروی سابق+عکس
رئیس بنیاد مستضعفان درمورد واکنش ها به اظهارات اخیر خود گفت: بدین وسیله می خواهم از همه آن عزیزان از جمله آقای حدادعادل و خانم ابتکار و مولاوردی که واقعا در حقشان اجحاف شد در محضر خداوند متعال و مردم عزیز عذرخواهی کرده و طلب حلالیت بکنم. جواب هایی که آن سازمان ها و اشخاص دادند متین بوده باوقار بود بنده به دیده منت واقعا از همه آن ها می پذیرم.

به گزارش “نبض انرژی” ، فتاح در توضیح اظهاراتی که در شبکه یک به زبان آورده بود، گفت: بنده گزارش سالانه بنیاد را میدادم. چون من یک ساله یک ماهه بود به بنیاد آمده بودم و به مردم قول داده بودم گزارش بدهم.

 

 

/یارانه/کارت سوخت/حقوق کارمندان/طرح گشایشی دولت/بورس/سهام عدالت/ قیمت مسکن/دلار/سکه/طلا/استقلال/پرسپولیس/ماه محرم/ویروس کرونا

 

 

وی افزود: گزارش کاملی هم بود. وقتی به بخش املاک رسیدیم سوال این بود که شما قول دادید برای پیگیری املاک من مجبور به وارد شدن به این بحث‌ها شدم.

فتاح تاکید کرد: واقعاً هدف من این بود که بگویم در زمینه پیگیری املاک، جدی هستیم. هدف هم همین بود این افراد و سازمان هایی که من و اشخاص در آنجا اسم بردیم نفع شخصی نداشتم؛ این خطای بنده بود که آنجا خیلی کوتاه و تیتروار گفتم وفرصت باز کردن مسئله نبود.

او  خاطرنشان کرد: من اینجا با ضرس قاطع عرض میکنم هیچکدام از این سازمان ها و اشخاص انصافا بینی و بین الله استفاده شخصی از این اموال نداشته اند. آن ها هم همکاری لازم را با ما کرده اند منتها به نتیجه نهایی نرسیده بود و بدین وسیله می خواهم از همه آن عزیزان از جمله آقای حدادعادل و خانم ابتکار و مولاوردی که واقعا در حقشان اجحاف شد در محضر خداوند متعال و مردم عزیز عذرخواهی کرده و طلب حلالیت بکنم. جواب هایی که آن سازمان ها و اشخاص دادند متین بوده باوقار بود بنده به دیده منت واقعا از همه آن ها می پذیرم.

“سوت زنی”