ورود بذرپاش به آب و فاضلاب خوزستان
ورود بذرپاش به آب و فاضلاب خوزستان
مهرداد بذرپاش به آب و فاضلاب خوزستان ورود کرد.

به گزارش نبض انرژی،  در دیدار آقای دکتر مهرداد بذرپاش رئیس کل دیوان محاسبات کشور با اعضای مجمع نمایندگان استان خوزستان، مقررگردید توسط هیات حسابرسی ویژه ای، عملکرد مالی طرح های سرمایه گذاری بخش های آب و فاضلاب استان خوزستان و همچنین عملکرد مالی منطقه آزاد تجاری و صنعتی اروند مورد رسیدگی قرار گیرد.

در این جلسه، آقای دکتر بذرپاش گفت: خوزستان سرزمین غیورمردان و شیرزنان این آب و خاک است که سال ها جنگیدند و پس از آن پای ارزش های انقلاب و کشور ایستاده اند. حال نباید با کم کاری ها و سوء مدیریت ها این گونه در رنج باشند. موضوع آب و فاضلاب سطح استان و منابعی که صرف شده است هنوز پاسخ مناسب به نیازهای مردم منطقه نداده است و این مطالبه بحق مردم و نمایندگان است.

لذا هیاتی را برای حسابرسی ویژه از این طرح ها مامور کردیم تا در اسرع وقت نظارت دقیق انجام گیرد. همچنین مشکلات ایجاد شده در منطقه غیزانیه که مردم را به رنج انداخته و در بخش ها و شهرهای دیگر استان هم قابل مشاهده است، بسیار باعث تاسف است.

البته با همت نهادهای انقلابی مسکنی بر آلام شد ولی کار جدی در این خصوص را طلب می کند. منطقه اقتصادی اروند هم محل بحث های زیادی در سطح استان شده است که باید عملکرد مالی آن و میزان سرمایه گذاری ها و سطح اشتغال و خدمات آن برای مردم استان مشخص و ملموس باشد.