نبض انرژی: کنکوری ها نگران نباشند
نبض انرژی: کنکوری ها نگران نباشند
با توجه به حساسیت کنکور سراسری امسال، برای رفع نگرانی خانواده‌ها تمامی پیش‌بینی‌های لازم در محل‌های آزمون به عمل آمده است.

به گزارش نبض انرژی، مدیر دفتر مدیریت بحران و پدافند غیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ درمورد نحوه تامین برق در زمان کنکور توضیحاتی داد.

رضا شیخان اظهار کرد: با توجه به حساسیت آزمون کنکور امسال و شیوع بیماری کرونا، نیروهای فنی و اجرایی مناطق ۲۲ گانه پایتخت در حوزه‌های برگزاری آزمون حضور خواهند داشت، تا از بروز هرگونه حادثه احتمالی و قطعی برق جلوگیری کنند.

وی با بیان این که بازدید میدانی از مراکز برگزاری آزمون به عمل آمده است، تاکید کرد: با توجه به حساسیت کنکور سراسری امسال، برای رفع نگرانی خانواده‌ها تمامی پیش‌بینی‌های فنی لازم به منظور تامین برق در محل‌های آزمون به عمل آمده است.

مدیر دفتر مدیریت بحران و پدافند غیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ همچنین با بیان اینکه چک لیست‌های کنترل و نظارت برای جلوگیری از هرگونه حادثه احتمالی بررسی و تکمیل شده است، خاطرنشان کرد: کنترل و نظارت بر سالم بودن خودروهای عملیاتی، بررسی وضعیت انشعابات برق حوزه‌های برگزاری، تعیین کشیک ویژه و نیروهای عملیاتی پشتیبانی از دیگر اقدامات شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ است.

وی در پایان با بیان اینکه رسالت شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ، تامین برق پایدار و مطمئن است، خاطرنشان کرد: این شرکت با تمامی امکانات و تجهیزات، تمهیدات لازم را برای ارائه خدمات مطلوب، در زمان برگزاری آزمون کنکور سراسری به‌کار برده است.