توسعه همکاری‌های شرکت ملی حفاری ایران و پتروپارس
توسعه همکاری‌های شرکت ملی حفاری ایران و پتروپارس
با امضای تفاهم‎نامه‎ای میان شرکت پتروپارس و شرکت ملی حفاری ایران، زمینه‎های همکاری مشترک در اجرای پروژه‎های نفت و گاز فراهم شد.

با امضای تفاهم ‎نامه‎ای میان شرکت پتروپارس و شرکت ملی حفاری ایران، زمینه‎های همکاری مشترک در اجرای پروژه‎های نفت و گاز فراهم شد.

به گزارش نبض انرژی، به موجب تفاهم نامه بین  شرکت پتروپارس و شرکت ملی حفاری ایران، همکاری های فی مابین در حوزه پروژه های نفت و گاز توسعه می یابد.
بر اساس این گزارش، تفاهم نامه مذکور به امضای مهندس مسعودی، مدیرعامل گروه پتروپارس و مهندس موسوی، مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران رسید، طرفین بر فراهم کردن شرایط برای همکاری‎های مشترک در اجرای طرح‌ها و پروژه‎های آتی تاکید کردند.
گفتنی است، پتروپارس به عنوان بهترین شرکت اکتشاف و تولید ایرانی با توجه به اجرای طرح و پروژه‌های متعدد در حوزه نفت، گاز و پتروشیمی از ظرفیت بالایی برای بهره‎گیری از خدمات پیمانکاران ایرانی در راستای تقویت توان داخلی برخوردار است.
شرکت ملی حفاری ایران نیز با در اختیار داشتن ۷۵ دستگاه دکل حفاری خشکی و دریایی، بزرگترین ناوگان ماشین آلات و تجهیزات حفاری را داراست که می‌تواند خدمات مورد نیاز حفاری را برای شرکت‌های نفتی ایرانی فراهم کند.