پ
  • شناسه : 11405
  • ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۲۱:۰۰
را رعایت پروتکل های بهداشتی

سلامت کلیه کارگران جایگاه‌های سوخت در گذر از کرونا

سلامت کلیه کارگران جایگاه‌های سوخت در گذر از کرونا
سلامت کلیه کارگران جایگاه‌های سوخت در گذر از کرونا
آمار ابتلاء اپراتورهای جایگاه‌های سوخت صفر است
آمار ابتلاء اپراتورهای جایگاه‌های سوخت، با اهتمام رعایت پروتکل های بهداشتی با وجود شرایط بد اقتصادی جایگاهداران،  صفر است.
رییس انجمن شرکت‌های زنجیره‌ای توزیع فرآورده‌های نفتی با اشاره به آغاز برخی فعالیت‌های اقتصادی در کشور گفت:‌ با این حال تنها ۱۰ درصد به حجم مصرف بنزین اضافه شده و همچنان ۶۰ درصد کاهش مصرف بنزین را نسبت به پیش از شیوع کرونا شاهدیم.
به گزارش نبض انرژی، «ناصر رئیسی‌فرد» با بیان اینکه افزایش مصرف بنزین با وجود افزایش فعالیت‌های اقتصادی بسیار کم بوده،‌ ادامه داد: در زمان اوج کرونا و محدودیت‌های ایجاد شده برای رفت و آمد،‌ مصرف بنزین تا ۷۰ درصد کاهش داشت.
وی افزود:‌اکنون نیز با وجود رفع برخی محدودیت‌ها و اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی هوشمند،‌ همچنان مصرف بنزین افزایش چشمگیری نداشته و نسبت به زمانی که مصرف به حداقل رسیده بود، ‌۱۰ درصد افزایش داشته است.
رئیسی فرد با تاکید بر اینکه اکنون مصرف بنزین به ۴۰ درصد نسبت به زمان پیش از شیوع کرونا رسیده است،‌ گفت: میزان مصرف در روزهای مختلف متفاوت است و کاهش مصرف بین ۵۵ تا ۶۵ درصد در نوسان است.
وی با بیان اینکه اگر تردد و مصرف بنزین توسط مردم افزایش پیدا کند،‌ سیر صعودی شیوع کرونا را شاهد خواهیم بود،‌ ادامه داد: با توجه به این موضوع مردم باید همچنان محدودیت‌ها را رعایت کنند تا از این شرایط عبور کنیم و بهترین راه در این زمینه کاهش تردد خواهد بود.
رییس انجمن شرکت‌های زنجیره‌ای توزیع فرآورده‌های نفتی افزود: سفرها کاهش پیدا کرده و حتی در ایام ماه رمضان که بعد از افطار شاهد ترافیک در خیابان‌ها بودیم،‌ اما امسال به دلیل کرونا خیابان‌ها خلوت‌تر است.
به گفته رئیسی فرد، اگر چه به علت فروش پایین در مرحله ورشکستگی قرار داریم اما سلامت جامعه را اولویت خود می‌دانیم.
وی تاکید کرد:‌ هیچ جایگاه تعطیلی نداریم اما شرایط به دلیل کاهش فروش سخت شده است. این موضوع برای جایگاه‌های بین‌شهری به مراتب بدتر است اما بر اساس تعهدات خود همچنان فعال هستند و در بدترین حالت به دلیل کاهش فروش تعداد نازل‌ها را کم کرده‌اند.
رئیسی فرد با بیان اینکه هیچ همراهی در خصوص ارائه تسهیلات و حق بیمه و مالیات برای جایگاه‌ها در نظر گرفته نشده،‌ ادامه داد: با این وجود جایگاه‌داران تمام پروتکل بهداشتی را اجرا می‌کنند و تجهیزات در چند نوبت ضدعفونی می‌شود.
وی گفت: تا کنون آماری در مورد ابتلای کارگران پمپ‌بنزین‌ها به کرونا اعلام نشده است.
منبع:‌ایرنا

برچسب ها

تحویل کارت سوخت در ۱ هفته تا آخر اردیبهشت ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

تحویل کارت سوخت در ۱ هفته تا آخر اردیبهشت

معاون وزیر نفت ­گفت: با الکترونیکی شدن خدمات صدور کارت‌های سوخت تا پایان اردیبهشت، ­ زمان تحویل این کارت‌ها از یک ماه به یک هفته کاهش می‌یابد.

مصرف حدود ۱۲۷ میلیون لیتر بنزین در هشتمین روز بهار ۰۹ فروردین ۱۴۰۳
افزایش ۲۲ درصدی مصرف بنزین در روز گذشته

مصرف حدود ۱۲۷ میلیون لیتر بنزین در هشتمین روز بهار

شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران از توزیع و مصرف ۱۲۶ میلیون و ۸۰۰ هزار لیتر بنزین در هشتمین نوروز با رشد ۲۲ درصدی در مقایسه با مدت مشابه پارسال خبر داد.

یارانه سوخت هواپیما‌ را حذف کنید ۰۹ فروردین ۱۴۰۳

یارانه سوخت هواپیما‌ را حذف کنید

کارشناسان معتقدند، یارانه‌ای که به سوخت هواپیما تعلق می‌گیرد، توجیه منطقی ندارد و می‌توان گفت که این یارانه، به قشر مرفه جامعه و دهک‌های بالایی تعلق می‌گیرد که نیازی به آن ندارند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.