شبکه توزیع برق در پایتخت ایمن سازی شده است
شبکه توزیع برق در پایتخت ایمن سازی شده است
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تهران گفت: این شرکت با بازبینی تاسیسات شبکه برق پایتخت و آماده باش نیروهای عملیاتی، به استقبال زمستان می‌رود.

به گزارش نبض انرژی، حسین صبوری با اشاره به اینکه تامین برق این شهر با بیش از پنج میلیون مشترک، امری دشوار و نیازمند تدابیر خاص است عنوان کرد: امسال نیز همچون سال های گذشته در راستای خدمت رسانی هرچه بهتر به مشترکان و گذر از فصل زمستان، تدابیری خاص اندیشیده و اجرایی شده است.

وی افزود: بیش از۳۲ هزار کیلومتر شبکه توزیع هوایی و زمینی و بیش از ۱۸هزار  دستگاه پست توزیع برق در تهران وجود دارد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تهران خاطر نشان کرد: تغییر شرایط جوی، وزش باد شدید و طوفان و بارش باران و برف سنگین می تواند منجر به بروز مشکلاتی در شبکه توزیع برق شود و به همین دلیل رسیدگی به این مهم در کمترین زمان با توجه به وسعت جغرافیایی و همچنین وجود معضل ترافیکی از مهم ترین برنامه های این شرکت در فصل سرما است.

وی تاکید کرد: به همین منظور، پیش از آغاز فصل زمستان، اجرای طرح های پیشگیرانه همچون کنترل و تقسیم مناسب بار فیدرها و بازبینی و رفع معایب ساختمانی پست های توزیع برق، استفاده از دوربین های حرارتی در شناسایی اتصالات سست و رفع عیب از نقاط شناسایی شده، شاخه زنی درختان به منظور جلوگیری از سقوط روی شبکه و شستشو و نظافت چراغ های روشنایی و تعویض لامپ های معیوب به منظور افزایش روشنایی معابر در مناطق ۲۲ گانه این شرکت، اجرا و شبکه توزیع برق تهران بزرگ برای گذر از فصل زمستان، ایمن سازی شده است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ از تجهیز نیروهای فنی و خودروهای عملیاتی این شرکت به منظور اجرای مانور در شرایط ناپایدار جوی و آمادگی کامل تمامی کارکنان برای تامین برق پایدار ۰در پایتخت در بحرانی ترین شرایط آب و هوایی احتمالی خبر داد.