مشکلی در تامین آب شرب زوار اربعین نداریم
مشکلی در تامین آب شرب زوار اربعین نداریم
مدیرعامل آبفای شهری استان کرمانشاه از به‌کارگیری تمهیدات لازم و آمادگی کامل برای تأمین آب شرب بهداشتی مورد نیاز زائران و نصب انشعاب‌های آب جهت موکب‌های استقرار یافته در مرز خسروی خبر داد.

به گزارش نبض انرژی از وزارت نیرو، “علیرضا تخت‌شاهی” تأکید کرد: آب و فاضلاب استان برای ارائه خدمات و آبرسانی به زوار به نحو مطلوب آمادگی کامل دارد.

به گفته وی، ارائه خدمات آب و فاضلاب به دو اردوگاه احداث شده توسط هلال احمر در قصرشیرین و خسروی (مجموعا 10 هزارنفر)، آبرسانی به 6 پارکینگ احداث شده در قصرشیرین و خسروی، آبرسانی به موکب‌های مستقر در محدوده شهرهای مسیر زوار از کنگاور تا خسروی، استقرار 20 دستگاه تانکر و مخزن ثابت، 15 تانکر سیار آبرسان و دو دستگاه بسته‌بندی آب با ظرفیت روزانه 30 هزار بسته از جمله اقدامات آبفای استان برای تأمین آب زوار اربعین امام حسین(ع) است.

تخت‌شاهی، ارتقا و به‌روزرسانی ایستگاه پمپاژ سراب گرم جهت ارائه خدمات آبرسانی بهتر به شهر قصرشیرین و خسروی، تهیه دیزل ژنراتور برق اضطراری جهت سرابگرم، کنترل، رفع عیب و اورهال خط انتقال آب از مسیر سرابگرم سرپل‌ذهاب به خسروی به طول 45 کیلومتر را از دیگر اقدامات آبفای شهری استان برای ارائه خدمات هرچه بهتر آبرسانی به زائران اربعین امام حسین(ع) برشمرد.

مدیرعامل آب و فاضلاب استان کرمانشاه با تأکید بر اینکه همکاری در خدمات‌رسانی مطلوب به زوار سالار شهیدان وظیفه‌ای همگانی است، از شهروندان خواست تا با مدیریت مصرف به‌ویژه در ساعات پیک مصرف همکاری و مشارکت داشته و از این طریق شرکت آبفا و آبفار را در جلوگیری از بروز اختلال در آبرسانی به زوار یاری کنند.