فساد مالی در شرکت گاز لرستان/ برکناری مدیرعامل؛ احتمال دستگیری چند کارمند
فساد مالی در شرکت گاز لرستان/ برکناری مدیرعامل؛ احتمال دستگیری چند کارمند
در راستادی مبارزه با مفاسد اقتصادی در لرستان، سازمان اطلاعات سپاه لرستان پرونده فساد مالی در شرکت گاز استان را شناسایی کرده است. به دلیل این پرونده فساد مالی مدیرعامل شرکت گاز لرستان هفته گذشته برکنار و تحقیقات در این پرونده ادامه دارد.

به گزارش نبض انرژی، پیرو بیانیه گام دوم انقلاب و تاکیدات مقام معظم رهبری بر مبارزه قاطع با فساد، در کشور و استان لرستان مبارزه با فساد اقتصادی وارد مرحله جدیدی شده است و این روز‌ها دستگاه‌های نظارتی، امنیتی (سربازان گمنام امام زمان (عج)، سازمان اطلاعات سپاه پاسداران، قوه قضائیه و غیره) با جدیت و قاطعیت با فساد اقتصادی مبارزه می‌کنند.

همکاری و هماهنگی دستگاه‌های نظارتی، امنیتی در مقابله با فساد که خارج از نگاه سیاسی انجام می‌شود با حمایت قاطع همه جریانات سیاسی، نخبگان و قشر‌های مختلف مردم همراه شده و موجی از خوشحالی و امید را در دل مردم زنده کرده است که متخلفان در هر پست و مقامی باشند دستگیر می‌شوند.

البته مردم از دستگاه‌های نظارتی، امنیتی (سربازان گمنام امام زمان (عج)، سازمان اطلاعات سپاه پاسداران و قوه قضائیه) یک درخواست جدی هم دارند و آن این است که رویه مقابله جدی با فساد را که آغاز شده با قدرت ادامه دهند و تحت تاثیر و جوسازی‌های برخی کانون‌های قدرت و ثروت قرار نگیرند و با مفسدان برخورد قاطع و نتیجه را هم به مردم اعلام کنند.

در دو ماه اخیر مرادپور معاون عمرانی سابق استاندار، سپهوند مدیر سابق امور شهری استانداری، ۴ عضو شورای شهر الشتر، شهردار الشتر، دو عضو شورای شهر بروجرد، شهردار سابق ازنا و رئیس سازمان فرهنگی شهرداری خرم‌آباد نیز به اتهام تخلفات مالی و اقتصادی بازداشت شدند.