دریافت نشان 3 ستاره تعالی اچ‌اس‌یی شرکت گاز خراسان رضوی  
دریافت نشان 3 ستاره تعالی اچ‌اس‌یی شرکت گاز خراسان رضوی  
مدیرعامل شرکت گاز استان خراسان رضوی از کسب نشان کشوری سه ستاره تعالی اچ‌اس‌یی از سوی این شرکت در بین 189 دستگاه دولتی و خصوصی خبر داد.

به گزارشنبض انرژی، به نقل از شرکت ملی گاز ایران، سیدحمید فانی گفت: شرکت گاز استان خراسان رضوی موفق شد در دومین سال از برگزاری جشنواره نشان کشوری تعالی اچ‌اس‌یی و در بین 189 سازمان و شرکت دولتی و خصوصی با کسب بالاترین امتیاز، نشان سه ستاره این دوره را از آن خود کند.

وی کسب این نشان را گامی بلند در مسیر تحقق چشم‌انداز افق 1403 سازمان عنوان کرد و افزود: شرکت گاز خراسان رضوی با بیش از چهار دهه فعالیت، همواره در استفاده از علوم و فنون به‌روز برای ارتقای توان فنی، افزایش بهره‌وری و حفاظت از منابع انسانی پیشرو بوده است.

فانی به ارتقای محسوس فرهنگ اچ‌اس‌یی در شرکت گاز استان در دو سال گذشته اشاره کرد و گفت: هم اکنون شناسایی مخاطره‌ها و پیشگیری از بروز وقایع آسیب رسان به صنایع، تاسیسات و محیط زیست و همچنین عوامل موثر بر سلامت انسان، نظام مدیریت بهداشت، ایمنی و محیط زیست با رویکردی نوین در بهره‌وری سازمانی شرکت گاز خراسان رضوی به‌طور کامل استقرار یافته است.

مدیرعامل شرکت گاز استان خراسان رضوی یادآور شد: مطابق چشم‌انداز افق 1403 شرکت گاز استان تا پنج سال آینده قطب گازرسانی کشور خواهد شد و کسب این عنوان، نشان‌دهنده حرکت درست و صحیح امور اچ‌اس‌یی برای تحقق این هدف است.

 

 

 

 

 

 

 

 

  • منبع خبر : شانا